شناسه خبر:64752
1401/10/18 09:45:19

سپهرغرب، گروه خبر: طی مراسمی با حضور استاندار مرکزی «ابوالقاسم مهری» به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان زرندیه معرفی شد.

ظهر روز گذشته در مراسم شورای اداری شهرستان زرندیه که به ریاست فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی برگزار شد، «ابوالقاسم مهری» به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان زرندیه معرفی و از زحمات داوود آذری سرپرست پیشین فرمانداری شهرستان، قدردانی شد.
استاندار مرکزی در این نشست گفت: رویکرد دولت سیزدهم بازگشت امید و اعتماد به جامعه است و مدیران منصوب دولت باید در این راستا شب‌وروز خود را یکی کنند.
فرزاد مخلص‌الائه افزود: مدیر دولت انقلابی نباید مردم را پشت درب‌های بسته نگه دارد، ارتباط مستقیم و چهره‌به‌چهره با مردم اصلی است که رئیس‌جمهور همواره بر آن تأکید دارد.
وی با بیان اینکه امید و اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه‌ جامعه است، ادامه داد: اعتماد مردم به‌دلیل سهل‌انگاری‌ها و کم‌کاری‌های گذشته آسیب دیده و دولت انقلابی آمده است که اعتماد را به جامعه بازگرداند و در این مسیر این مدیران هستند که با کار انقلابی و جهادی می‌توانند این مهم را محقق کنند.
استاندار مرکزی تأکید کرد: مدیران نباید وعده بیهوده داده و کاری را که در توان ندارند، به مردم وعده دهند، چراکه اگر این اتفاق رخ دهد، اعتماد مردم از بین رفته و نارضایتی ایجاد می‌شود.
مخلص‌الائمه دولت سیزدهم را دولت بدون توقف و تعطیلی دانست و افزود: دشمنان درتلاش هستند از طریق نارضایتی در جامعه مردم را مقابل دولت و حاکمیت قرار دهند که رمز شکست دشمن در این توطئه خدمت صادقانه به مردم است.
وی تغییرات در حوزه مدیریتی را موجب بهره‌وری بیشتر دانست و ادامه داد: معاون عمرانی جدید استانداری مرکزی به‌زودی معرفی می‌شود.
مقام ارشد دولت در استان همچنین از نقش پُررنگ شهرستان زرندیه در حوزه‌های صنعتی و کشاورزی یاد کرد و گفت: کمتر شهرستانی در کشور وجود دارد که دو مؤلفه صنعت و کشاورزی را باهم و با قدرت پیش ببرد؛ بنابراین به‌دلیل برخی ظرفیت‌ها اعتبارات ویژه‌ای برای تکمیل طرح‌های با کمتر از 50 درصد نیز برای این شهرستان درنظر گرفته شد.
نماینده مردم ساوه و زرندیه نیز در این مراسم بزرگ‌ترین شأن برای مسئولان در نظام اسلامی را خادمی مردم دانست و گفت: کسانی که در این کشور و نظام در جایگاه و مقامی هستند، باید برای اعتلای نظام و سرافرازی حکومت تلاش کنند تا شاهد پیشرفت و توسعه باشیم و این مهم جز با جلب اعتماد مردم به‌دست نخواهد آمد.
حجت‌الاسلام محمد سبزی افزود: اغتشاشات اخیر نشان داد دستاوردهای نظام و انقلاب به‌خوبی برای مردم خصوصاً نسل جوان تبیین نشده است؛ درحالی که خدمات امروز در نظام انقلاب اسلامی با زمان طاغوت و قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.
وی با بیان اینکه امروز حتی در دورترین نقاط کشور خدمات زیرساختی ارائه می‌شود، بیان کرد: اگر این دستاوردهای مهم و خدماتی که نظام به مردم ارائه می‌کند اطلاع‌رسانی نشود و در این خصوص جهاد تبیین نکنیم، به خون شهدا خیانت کرده و باید پاسخگوی آنان باشیم.
نماینده مردم در مجلس در ادامه با تأکید بر اینکه عدم عمل به تعهدات و قول‌های بی‌نتیجه مسئولان باعث بی‌اعتمادی جامعه می‌شود، گفت: تأخیر در عمل به وعده‌هایی که به مردم داده می‌شود، نارضایتی و بی‌اعتمادی مردم را به همراه دارد.
وی تصریح کرد: عملکرد برخی مدیران نیز باید به‌صورت نامحسوس تحت نظر قرار بگیرد تا اگر رفتار آن‌ها مناسب نبود، برخورد لازم صورت بگیرد یا اگر در سطح مدیریت نبود، تغییرات لازم انجام شود.
در این مراسم با صدور حکمی ابوالقاسم مهری به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان زرندیه منصوب شد.

شناسه خبر 64752