شناسه خبر:64755
1401/10/18 09:48:36

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از افتتاح و بهره‌برداری از 70 پروژه مختلف در مناطق محروم استان طی روز شنبه خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل آب‌رسانی، احداث و تکمیل منازل مسکونی و مرمت راه‌های روستایی است.

سرهنگ «امیرحمزه خزایی» روز شنبه در آیین اعزام گروه‌های جهادی و ماشین‌آلات سبک و سنگین مهندسی به مناطق محروم استان افزود: امروز در نخستین برنامه، گروه‌های جهادی به همراه ماشین‌آلات را به محله مُلاحسینی کرمانشاه اعزام می‌کنیم تا رودخانه این محله را لایروبی کنند و این برنامه‌ها در دهه مقاومت و تا پایان سال ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه امروز میز خدمت جهادی سازمان بسیج ادارات با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، گفت: امروز همچنین پروژه‌های آب‌رسانی به چهار روستای هفت‌آشیان، گلانی، چشمه‌سیاه و رازیانی در کوزران و هفت واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در روستای میرعزیزی هم افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.
   همه مسئولان برای رفع مشکلات محلات حاشیه‌نشین به میدان بیایند
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه هم در محله ملاحسینی جعفرآباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم این محله از بوی تعفن این رودخانه بسیار اذیت می‌شدند که امروز با همت گروه‌های جهادی در قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، این رودخانه لایروبی می‌شود.
سرهنگ «ابوذر انوری» با اشاره به اینکه این اقدامات بسیار خوب اما کوتاه‌مدت است، گفت: ما بسیاری از محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه را فراموش کردیم و قرارگاه محرومیت‌زدایی استان ظرفیت بسیار خوبی برای حل معضلات این محلات است؛ بنابراین از همه دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان، مدیران و مسئولان می‌خواهیم جهت رفع این مشکلات و چاره‌اندیشی اساسی برای آن‌ها، وارد میدان شوند.
در استان کرمانشاه با دو میلیون نفر جمعیت یک‌هزار و 800 گروه جهادی ثبت‌شده در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

شناسه خبر 64755