شناسه خبر:6504
1397/12/12 10:54:09

سپهرغرب، گروه ورزشی: تیم پر مهره فردوسی قهرمان مسابقات والیبال پیشکسوتان استان شد.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، مسابقات قهرمانی پیشکسوتان شهرستان همدان که با حضور هفت تیم در دو گروه برگزار شد، سرانجام پس از سپری شدن مراحل مختلف، قهرمان خود را شناخت. این رقابت‌ها که در خانه والیبال همدان برگزار شد جمعه پس از انجام رقابت رده‎بندی و فینال به پایان رسید.

در دیدار نخست جمعه، در رقابت رده‎بندی تیم آزادی توانست با شکست دو بر صفر تیم والیبال شرکت گاز، به مقام سوم دست پیدا کند.

در دیدار نهایی نیز تیم باتجربه و پر مهره فردوسی که از بازیکنان اسبق تیم ملی بهره می‌برد توانست با نتیجه دو بر صفر تیم بعثت را شکست دهد و مقام نخست این رقابت‌ها را نصیب خود کند.

نکته قابل توجه این مسابقه حضور اکثر پیشکسوتان و صاحب‎نامان والیبال استان همچون آقایان راجی، یوسفی، اسمی، توسلی و سایر بزرگان بود که به دعوت هیئت والیبال به خانه خود یعنی خانه والیبال آمده بودند.

در این میان، حضور آقای جهانشیر، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان و همچنین آقای قهرمانی، معاونت ورزش این اداره در سالن مسابقات بسیار مورد توجه بود.

در پایان این دیدار نیز با حضور جهانشیر، قهرمانی و پیشکسوتان و عوامل اجرایی هیئت والیبال، لوح‌های به رسم یادبود به تیم‌های اول تا سوم و همچنین تیم اخلاق این دوره (تیم محمدیه) اهدا شد.

همچنین به رسم ادب و ارج نهادن به مقام شامخ پیشکسوتان از آن‎ها و داوران گرامی و زحمتکش والیبال تقدیر و تشکر به عمل آمد.

شناسه خبر 6504