شناسه خبر:65041
1401/10/28 09:13:31
مدیر منطقه سه شهرداری همدان خبر داد:

فعالیت 241 پاکبان در برف‌روبی

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر منطقه سه شهرداری همدان از فعالیت 241 پاکبان در برف‌روبی این منطقه از شهرداری همدان خبر داد.

محمدرضا فیضی‌منش با اشاره به اینکه عملیات برف‌روبی در محلات مختلف منطقه سه شهرداری از ساعات اولیه بارش آغاز شده است، اظهار کرد: در این عملیات ابتدا مسیرهای منتهی به مراکز درمانی و برف‌روبی مسیرهای اصلی در اولویت قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه تا عصر دیروز همکاران ما در حوزه خدمات شهری شهرداری منطقه سه فعالیت خود را در پاک‌سازی معابر به مدت 58 ساعت انجام داده‌اند، گفت: عملیات زمستانی در شهر همدان به‌صورت فعال و گسترده درحال اجرا است و همچنان ادامه دارد.
مدیر منطقه سه شهرداری همدان با تأکید بر اینکه مناطق درجه یک و دو سطح منطقه سه شهرداری به‌طور کامل پاک‌سازی شده و درحال حاضر پاک‌سازی معابر درجه سه یعنی کوچه‌پس‌کوچه‌ها انجام می‌شود، عنوان کرد: سه گروه سازمان مدیریت پسماند، شهرداری منطقه سه را در راستای عملیات برف‌روبی همراهی می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه 10 دستگاه بابکت، چهار دستگاه لودر، هشت دستگاه کمپرسی و سه
دستگاه گریدر عملیات پاک‌سازی و برف‌روبی سطح معابر را انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: 241 پاکبان نیز ما را همراهی می‌کنند که قدردان زحمات آن‌ها هستیم.
فیضی‌منش با بیان اینکه امیدواریم این بارش و نزولات آسمانی و نعمت الهی موجب برکت در شهر همدان باشد، ابراز کرد: در این روزهای برفی تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان، به‌کار خواهیم گرفت.

شناسه خبر 65041