شناسه خبر:65089
1401/10/29 09:26:47
با مشارکت معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان؛

رویداد اتم برگزار می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: با مشارکت معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، رویداد اتم برگزار می‌شود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، علی حقیقی ابراز کرد: رویداد اتم با مشارکت معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، برگزار می‌شود.
این مقام مسئول گفت: رویداد اتم برنامه‌ای تلویزیونی با محوریت حل مسائل عمومی کشور به‌صورت خلاقانه و از طریق مشارکت مردمی است و بهترین افراد را در این زمینه معرفی می‌کند که دومین دوره این رویداد با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مشارکت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.
وی افزود: داوطبان می‌توانند در عرصه‌های مختلف ازجمله سلامت، تفریح و آموزش، آموزش، محیط‌زیست، مطالبات اجتماعی، خدمات شهری، ورزش، کسب‌وکار، سبک زندگی، خیریه و گردشگری در این رویداد شرکت کنند.
حقیقی تصریح کرد: این رویداد با ایجاد یک بستر برای رقابت جوانان با محوریت حل مسائل بومی هر استان آغاز به کار خواهد کرد و افراد بعد از فرآیندهای مشخص، معرفی می‌شوند و در جشن‌های هفته جوان از افراد برتر این جشنواره تقدیر به عمل می‌آید.
وی خاطرنشان کرد: دغدغه‌مند کردن جوانان نسبت به مسائل اصلی کشور و ایجاد روحیه و انگیزه مشارکت در حوزه حل این مسائل، از اهداف جشنواره به‌شمار می‌رود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: این رویداد با تمرکز بر حل مسائل عمومی در سطح شهرستان، استان و کشور و با تأکید بر توانایی جوانان در حل مسئله برگزار می‌شود که برترین‌های آن، بخش اعظمی از امتیازات جوان برتر سال را کسب می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه رویداد مذکور اواخر بهمن‌ماه در استان همدان برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان با ارسال پیامک «من یک اتم هستم» به شماره 10002339 یا سامانه atomtv.ir می‌توانند ثبت‌نام کنند.

شناسه خبر 65089