شناسه خبر:65287
1401/11/4 09:29:20

سپهرغرب، گروه خبر: شهید غلامحسین احمدى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «با ایثار جان و مال، امام خود را یارى کنید و به آنچه که فرمایند، عمل کنید.

شهیدمطهری در کتاب حماسه حسینی نگاشته است: «سخاوتمند، هنرمند و عالم مال، هنر و علم خود را که بخشی از وجود اوست، جاودانه می‌کند؛ اما شهید، خودش را جاودانه می‌کند».
آری شهید آن جاودانه‌ای است که مرزوق نزد خداوند است؛ هم او که در تمام طول حیات دنیایی خود در مسیر خدایی بودن پای فشرد، بی‌هیچ تردید شهیدانه زیست تا به مقام شهادت نائل آمد.
و اینک میهمان پیام شهید غلامحسین احمدى که بر وصیتنامه‌اش نقش بسته، هستیم:
انا لله و انا الیه راجعون
بعد از سلام و درود به حضرت امام خمینى و شهداى اسلام و انقلاب اسلامى و رزمندگان کفرستیز جبهه‌هاى نبرد حق علیه باطل چند مطلب را در زندگى خویش مهم می‌دانم و دوستان و اقوام و یاران بالاخص خانواده‌ام را به عمل کردن به آن سفارش می‌کنم و بر این برگ سفید می‌نویسم و امیدوارم بعد از این حقیر کمر همت در عمل به آن‌ها بندند.
اولاً دعا براى امام و پیروزى رزمندگان اسلام را فراموش نکنید، ثانیاً در عمل ثابت کنید پیرو امام و مقلد ایشان هستید و این تنها به حرف نتیجه‌اى نخواهد داشت که مثمر ثمر واقع شود و باید به نداى این بزرگ‌مرد تاریخ شیعه لبیک گفته و حتى‌الامکان جبهه را فراموش نکنید و با ایثار جان و مال، امام عزیز خود را یارى کنید و به آنچه که فرمایند عمل کنید، ثالثاً برای پیشبرد انقلاب و خشنودى ولى عصر (عج) پشتیبان روحانیت مبارز بوده و دستورات زندگى را شیعى‌وار از آن‌ها اقتباس کنید.
بدانید که مرگ سراغ همه ما خواهد آمد و این زندگى محدود را که متاع بی‌ارزش و درعین‌حال محلى براى آزمایش انسان بیش نیست، بر همه ما خواهد بست، ولى بیاییم بیندیشیم چگونه خود را براى امتحانات الهى آماده کنیم که این چندروزه را نبازیم، به امید پیروزى کامل اسلام بر کفر در تمام مکان‌ها و زمان‌ها و به امید طول عمر تا ظهور ولى عصر (عج) براى امام عزیزمان و نصرت نهایى رزمندگان بر کفار بعثى.

شناسه خبر 65287