شناسه خبر:82259
1403/2/18 16:39:47

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: یادواره شهید شیرودی و شهدای عملیات بازی‌دراز، روز چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه با حضور مسوولان کشوری و لشکری در یادمان شهید شیرودی شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

امیر سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تیزپروازان هوانیروز و دیگر شهدای عملیات بازی دراز، اظهار کرد: با حضور مردم شهیدپرور کرمانشاه و سایر استان‌های کشور مراسم گرامیداشتی به همین مناسب در یادمان شهید شیرودی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص زمان و مکان برگزاری این مراسم افزود: این مراسم فردا چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه در یادمان شهید شیرودی واقع  در تپه روستای زرین‌جوب در شهرستان سرپل‌ذهاب با حضور عموم مردم و مسوولان لشکری و کشوری برگزار خواهد شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور تصریح کرد: سخنران ویژه این مراسم سرتیپ دوم محسن صادق‌ نیا، مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش خواهد بود.

زرین‌جوب روستایی در 5 کیلومتری شمال‌غربی شهر سرپل‌ذهاب محل شهادت علی‌اکبر شیرودی یکی از خلبانان دلاور هوانیروز است؛ که در جریان عملیات بازی‌دراز در 8 اردیبهشت 1360 در این منطقه به شهادت رسید.

شناسه خبر 82259