شناسه خبر:65362
1401/11/5 10:34:55

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس کمیته مینی‌فوتبال استان همدان از آغاز ثبت نام مسابقات مینی فوتبال محلات کشور موسوم به «جام ایرانیان» خبر داد و گفت: تمام محلات در سطح استان همدان امکان ثبت‌نام و شرکت در مسابقات مینی‌فوتبال محلات «جام ایرانیان» را خواهند داشت.

میثم ناصرنژاد ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: نخستین دوره از مسابقات مینی‌فوتبال محلات در دو گروه آقایان و بانوان در شهرستان‌های استان همدان با حضور تیم‌های محلات شهری برگزار می‌شود.
وی افزود: هر تیم شامل 12 نفر (10 بازیکن، مربی و سرپرست) است و تمامی امورات ثبت نام به‌صورت اینترنتی و تنها از طریق سامانه فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور صورت خواهد گرفت.
رئیس کمیته مینی‌فوتبال استان همدان تصریح کرد: متولی این مسابقات انجمن مینی فوتبال کشور که از انجمن‌های زیرمجموعه فدراسیون ورزش‌های همگانی است، خواهد بود و رقابت‌ها براساس قوانین انجمن مینی فوتبال فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور است.
ناصرنژاد در ادامه گفت: ابتدا این رقابت‌ها در مرحله شهرستانی، استانی و منطقه‌ای برقرار و سپس در مردادماه سال آینده با تشکیل لیگ‌های برتر، دسته یک و دسته دو در سطح ملی برگزار خواهد شد. شرکت در این رقابت‌ها کاملاً رایگان است و تمامی محلات استان امکان شرکت در پیکارها را دارند.
وی با اشاره به اینکه تیم‌های اول تا سوم استان در این مسابقات به ترتیب 20، 15 و 10 میلیون تومان جوایز نقدی دریافت خواهند کرد، ادامه داد: همچنین از شهرستانی که بیشترین تیم شرکت‌کننده را داشته باشد نیز تجلیل به‌عمل می‌آید.
وی با بیان اینکه امکان ثبت‌نام انفرادی برای شرکت در این مسابقات فراهم شده است، اضافه کرد: در محلاتی که تیمی برای شرکت در مسابقات وجود ندارد، علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت انفرادی ثبت نام کنند که طی آن خود فدراسیون این افراد را به تیم‌های دیگر اضافه کرده و یا در قالب چند تیم قرار می‌دهد.
رئیس کمیته مینی‌فوتبال استان همدان با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در برگزاری مطلوب این رقابت‌ها نقش مهمی دارند، بیان کرد: باید از ظرفیت تبلیغات محیطی شهرداری‌ها در راستای معرفی این رقابت‌ها و ثبت نام تیم‌ها استفاده کرد تا افراد و تیم‌های بیشتری در این مسابقات مشارکت داشته باشند تا استان همدان بتواند در میان استان‌های کشور جزء پرچمداران باشد.
ناصرنژاد مطرح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام در این مسابقات می‌توانند به سامانه رسمی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور به نشانی اینترنتی https://events.isfaf.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را پیگیری کنند.
وی در پایان گفت: بنا داریم پیش از آغاز مسابقات یک دوره کلاس داوری درجه سه مینی‌فوتبال به‌صورت رایگان برای علاقه‌مندان به قضاوت در این رقابت‌ها برگزار کنیم و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفتر کمیته آموزش ورزش‌های همگانی در ورزشگاه قدس همدان ثبت نام خود را انجام دهند.

شناسه خبر 65362