شناسه خبر:65456
1401/11/8 09:53:15

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست فرمانداری دلیجان گفت: پروژه ملی ایست و بازرسی مکانیزه و کامل شهر دلیجان از ورودی اصفهان تا پایان سال 1401 تکمیل خواهد شد.

ابوالفضل قاسمی در این‌باره اظهار کرد: با حضور استاندار مرکزی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی، مدیران کل راهداری، شرکت گاز، مدیریت بحران و شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی و جمعی از مدیران شهری دلیجان، در محل پروژه ملی ایست و بازرسی، دستورات لازم برای تکمیل این پروژه داده شد.
وی ادامه داد: در جلسه شامگاه 4 بهمن که در محل فرمانداری برگزار شد، مسائل مربوط به این پروژه جمع‌بندی شده، ضمن اخذ تصمیمات لازم، دستورات مورد نیاز داده شد و مقرر شد تا پایان سال شاهد تکمیل این پروژه باشیم.
وی افزود: با توجه به این موضوع که این نقطه، محل ورود و خروج مسافرانی از 12 الی 13 استان کشور است، مشکلات برخی از مسافران، با راه‌اندازی این پروژه که مجهز به X-Ray خواهد بود، این مشکلات تسهیل شده و در زمان، صرفه‌جویی خواهد شد.
قاسمی با اشاره به مطرح شدن مسائل مربوط به شهرک خودرویی دلیجان در این جلسه، گفت: موانع مربوط به این پروژه رفع شد و دستورات لازم برای ادامه کار و کلنگ‌زنی پروژه داده شد. با بهره‌برداری از این مجموعه که در محلی به مساحت 20 هکتار اجرا می‌شود، شاهد انتقال و سازمان‌دهی حدود 450 صنف مرتبط با خودرو خواهیم بود.

شناسه خبر 65456