شناسه خبر:65481
1401/11/9 09:03:45

سپهرغرب، گروه خبر: معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: برای پاسداشت مقام شهدا و در ادامه مأموریت کنگره نقش امام خمینی (ره) و شهدای استان مرکزی در دفاع مقدس، اجلاسیه شهدای اطلاعات و عملیات استان برگزار می‌شود.

احمد شهرجردی در جمع خبرنگاران از برگزاری اجلاسیه شهدای اطلاعات و عملیات این استان خبر داد و اظهار کرد: برای پاسداشت مقام این شهدا و در ادامه مأموریت کنگره نقش امام خمینی (ره) و شهدای استان مرکزی در دفاع مقدس، اجلاسیه شهدای اطلاعات و عملیات استان مرکزی برگزار می‌شود.
وی افزود: سردار حسن باقری مؤسس سازمان اطلاعات سپاه بود و به همین دلیل روز نهم بهمن‌ماه (روز شهادت وی) «روز شهدای اطلاعات سپاه پاسداران» نام‌گذاری شده است و این اجلاسیه در این روز با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و جمعی از مسئولین استان برگزار خواهد شد.
معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: شهدای اطلاعات و عملیات در عین گمنامی، قهرمانان سربلندی و جاودانگی ملت ایران هستند؛ آنان با گمنامی همواره سند مظلومیت خود را امضا کرده و با تأسی از مادر سادات حضرت فاطمه الزهرا (س)، در اخلاص و فداکاری همواره سرآمد و بی‌نظیر بودند.
شهرجردی خطرپذیری و شجاعت را از مهم‌ترین ویژگی‌های شهدای اطلاعات برشمرد و تصریح کرد: شهدای اطلاعات پیش‌قراول بودند و خود را به خطر می‌انداختند تا مقدمات پیروزی رزمندگان اسلام را فراهم کنند و یقیناً این مصداق از خود گذشتن و فداکاری است.
وی افزود: بی‌تردید در شرایط خطیر و سرنوشت‌ساز کنونی که جبهه متحد دشمنان انقلاب و نظام اسلامی تمامی ترفندهای خود را برای تسلیم ملت ایران به‌کار گرفته است، تأسی به فرهنگ جهاد و شهادت و برافروخته نگه‌ داشتن مشعل مقاومت، بصیرت و وحدت ملی، متضمن شکست نقشه‌ها و اهداف آنان خواهد بود.
معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: از حضور فعالین رسانه‌ای استان تقاضا داریم از تمام ظرفیت خود برای انعکاس شایسته این اجلاسیه استفاده کنند؛ چراکه جنس مجاهدت‌های این شهدا خاموش و در عین گمنامی است و تولیدات رسانه‌ای در این زمینه بسیار اثربخش و ارزشمند خواهد بود.

شناسه خبر 65481