شناسه خبر:65574
1401/11/11 09:41:00

سپهرغرب، گروه خبر: یک‌ دستگاه اتوبوس آمبولانس با دارو و تجهیزات کامل و 6 نفر نیروی عملیاتی از استان همدان به طرف خوی در استان آذربایجان غربی حرکت کردند.

روز گذشته به دنبال وقوع زلزله در بخش‌هایی از استان آذربایجان غربی، نیروهای آماده به‌کار اورژانس استان همدان با تجهیزات و امکانات یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس برای کمک به مردم و حمایت از خدمت‌گزاران بهداشت و درمان، به این مناطق اعزام شدند.
به فاصله کوتاهی پس از وقوع زلزله 5.9 ریشتری در شهرستان خوی، این اتوبوس‌آمبولانس به همراه تکنسین‌ها و نیروهای عملیاتی برای امدادرسانی به مردم زلزله‌زده خوی اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان نیز در سومین روز از وقوع زلزله خوی از بارگیری و ارسال یک‌هزار دستگاه چادر امدادی برای زلزله‌زدگان آذربایجان‌ غربی خبر داد.
علی سنجربگی رسیدن به نقطه ثبات در قسمت‌های آسیب‌دیده را دغدغه امروز جمعیت هلال‌احمر استان همدان خواند و اظهار کرد: ارسال پتو، چادر و تجهیزات به مناطق زلزله‌زده در ساعات اولیه پس از زلزله از اقدامات اولیه استان همدان در جهت کمک‌رسانی به هم‌وطنان عزیز آسیب‌دیده بود و تا رسیدن به نقطه ثبات در سرمای زمستان در این مناطق، در کنار مردم خواهیم بود.

شناسه خبر 65574