شناسه خبر:65626
1401/11/12 09:47:48

سپهرغرب، گروه خبر: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون همدانی‌ها 18 میلیارد و 260 میلیون تومان در قالب صدقات به نیازمندان کمک کردند.

غلامرضا صیادزاده در جمع خبرنگاران یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی کمیته امداد در حوزه توانمندسازی و خدمت‌رسانی موثر به خانواده‌های زیرپوشش را اجرای طرح جمع‌آوری صدقات بیان کرد و افزود: بر این اساس خیران نیک‌اندیش و نیکوکار همدانی طی 9 ماهه نخست سال بیش از 18 میلیارد و 260 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه میزان صدقه جمع‌آوری شده نسبت به سال گذشته در همین مدت 27 درصد رشد داشته است خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید آموزش‌های دینی برای کمک به نیازمندان و پرداخت صدقه به محرومان، این نهاد همواره تمام تلاش خود را در جهت جذب کمک‌های خیرین به کار بسته است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان تعداد صندوق‌های سطح استان را 199 هزار صندوق (بزرگ، متوسط و کوچک) اعلام کرد و گفت: وجوه حاصل از طرح صدقات در هر منطقه برای ارائه خدمات مورد نیاز خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند در بخش‌های مختلف از جمله مسکن، امور تحصیلی و فرهنگی، ازدواج نیازمندان، امور درمانی و خدمات موردی بر اساس نیازسنجی انجام شده در همان مناطق هزینه شده است.

شناسه خبر 65626