شناسه خبر:65631
1401/11/12 09:52:37

سپهرغرب، گروه خبر: امام جمعه موقت بانه گفت: امروز دشمنان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای رویای براندازی نظام را در سر می‌پرورانند که جهاد تبیین مؤلفه اساسی در برابر چنین هجمه‌هایی است.

ماموستا جمال کریمی با محکوم کردن اهانت و آتش‌زدن قرآن توسط افراد افراطی در سوئد، اظهار کرد: این حرکات ناشی از ترس دشمنان اسلام از حرکت پرسرعت مکتب پیامبر در دنیا است.
وی افزود: دشمنان از نشر احکام دین و به اهتزاز در آمدن پیام اسلام به شدت وحشت دارند و برای جلوگیری از این حرکت رو به رشد دست به هر اقدامی می‌زنند.
وی با تبریک چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: انقلاب ما به فرموده رهبر معظم انقلاب، انفجار نور و انقلابی جهانی و فراگیر است که به تمام دنیا صادر شده است.
امام جمعه موقت بانه با بیان اینکه نظام مقدس اسلامی در نوع خود بهترین نظام توحیدی است، اذعان کرد: جهانی‌نمودن آرمان‌های این نظام و شناساندن انقلاب به جهان از نیازهای اساسی امروز جامعه ماست.
ماموستا کریمی خاطرنشان کرد: دشمنان کینه‌توز از همان آغازین روزهای پیروزی انقلاب به این نظام الهی چشم طمع دوخته و هر روز با ترفند و تاکتیکی مختلف برای صدمه‌زدن و براندازی انقلاب ما تلاش کرده‌اند.
وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به فکر براندازی نظام ما هستند و برای دستیابی به این هدف شوم خود دست به انجام هر توطئه‌ای می‌زنند.
امام جمعه موقت بانه توسعه، پیشرفت‌های علمی، فرهنگی و دانش‌بنیان ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب را دلیل این میزان دشمنی دشمنان ذکر کرد و افزود: دشمنان انقلاب در ابتدا به فکر غارت منابع خدادادی بودند، اما به برکت وجود رهبرانی آگاه، دشمن‌شناس و مردم بصیر و همیشه در عرصه به اهداف خود نرسیدند.
ماموستا کریمی اضافه کرد: هدف امروز دشمنان و در راس آن استکبار جهانی براندازی نظام است هدفی که در قضیه اغتشاشات امسال تمام توان خود را برای رسیدن به آن پای کار آوردند.
وی تصریح کرد: دشمنان در اغتشاشات اخیر با دست پر آمدند، اما با دست خالی و بدون رسیدن به اهدافشان رسوا و مطرود ملت ایران شدند.
وی با اشاره به اینکه در این اغتشاشات اخیر برخی افراد هم که وامدار انقلاب بودند به دشمنان چراغ سبز نشان دادند، گفت: امروز مسئولان دلسوز باید افراد خبره و همسو با نظام را شناسایی و از ظرفیت آن‌ها در راستای رفع مشکلات استفاده کنند.
امام جمعه موقت بانه افزود: ابعادی که در این اغتشاشات بسیار مهم بود قضیه خدمت واقعی و صادقانه مسئولان خدوم به مردم است همچنان که رهبر معظم فرمودند خدمت به این مردم مبارزه با آمریکا است.
ماموستا کریمی با عنوان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز داریم، اذعان کرد: هرکسی به اتحاد ملت خدشه وارد کند در مسیر دشمن حرکت کرده است بنابراین مسئولان و مردم باید با تلاش در مسیر «جهاد تبیین» به‌عنوان یک فریضه قطعی و فوری زمینه شکست دشمنان را فراهم سازند.
وی با بیان اینکه همه افراد جامعه در جنگ‌های رسانه‌ای دشمن علیه حقانیت نظام مخاطب «جهاد تبیین» هستند، افزود: نظام ما در حال شکوفایی کامل است این نظام در حقیقت نظامی دینی و بر مبنای احکام قرآن و اسلام است.

شناسه خبر 65631