شناسه خبر:65638
1401/11/12 10:02:53
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا:

جایگاه والای ایران برای دشمنان قابل هضم نیست

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: به برکت جمهوری اسلامی ایران در همه بخش‌های علمی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی به جایگاه‌های رفیعی دست یافته‌ایم که چنین جایگاهی برای دشمنان قابل هضم نیست.

طی مراسمی با حضور امیرسلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا از 65 کهنه سرباز ارتش و خانواده آنان در کرمانشاه تجلیل شد.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا در این مراسم، اظهار کرد: شما دلیرمردان و مجاهدان مایه افتخار و عزت بخش ایران عزیز هستید که برگ برگ تاریخ دفاع مقدس بیان کننده ایثار و رشادت‌های غیور مردانه شماست.
وی ادامه داد: تا زمانیکه روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و از خودگذشتگی در بین ملت ایران وجود داشته باشد دشمن هرگز نمی‌تواند توطئه‌های باطل خود را بر علیه کشور عملی سازد.
طاهری اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران جلوه الهی بود که با دست توانمند مردم و به رهبری امام(ره) به وقوع پیوست، امروزه هر فعالیت و تلاشی در منطقه باید با نقش‌آفرینی ایران همراه شود.
وی افزود: به برکت جمهوری اسلامی ایران در همه بخش‌های علمی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی به جایگاه‌های رفیعی دست یافته‌ایم که چنین جایگاهی برای دشمنان قابل هضم نیست.

شناسه خبر 65638