شناسه خبر:65669
1401/11/13 09:36:17

سپهرغرب، گروه خبر: معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: در پی بارش نیمه‌سنگین برف و شدت بارندگی که از بعدازظهر روز سه‌شنبه آغاز شده، در برخی راه‌های فرعی شاهد انسداد مسیرها هستیم و 48 روستای ما در محاصره برف هستند.

سلمان اسماعیلی روز چهارشنبه اظهار کرد: برق 21 روستای این شهرستان قطع شده است.
وی افزود: نیروهای راهداری و برق درتلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی و اتصال برق این روستاها هستتد.
فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: برای حفظ جان مردم و مسافران، دستگاه‌های امدادی هلال‌احمر، شهرداران و سایر دستگاه‌ها با تمام توان پای کار هستند.
اسماعیلی ادامه داد: در برخی محورهای مواصلاتی این شهرستان تعدادی از همشهریان و هم‌وطنان ما که گرفتار برف شدند و به‌خاطر لغزندگی جاده‌ها امکان تردد نداشتند، در مراکز مختلف اسکان داده شدند.
وی تأکید کرد: آمادگی خوبی در این شهرستان وجود دارد و امیدواریم تا ساعاتی دیگر راه‌های مواصلاتی مسدود حوزه استحفاظی شهرستان ملایر و راه‌های فرعی بازگشایی شود.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان ملایر یادآور شد: از شهروندان درخواست داریم تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند و درصورت تردد حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.
اسماعیلی گفت: از بعدازظهر روز سه‌شنبه شاهد ریزش برف و باران در این شهرستان بودیم و در بسیاری از نقاط میزان بارش‌ها شدید گزارش شده است.
به گفته وی در برخی ارتفاعات و گردنه‌ها میزان ریزش برف تا یک متر گزارش شده که خداوند را بابت این نعمت الهی شکر می‌کنیم.
فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: با تلاش همه همکارانم در ستاد بحران همچون اداره راهداری، بخشداری‌ها، اورژانس، هلال‌احمر، شهرداری‌ها و دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، درحال حاضر مشکل جدی به‌واسطه ریزش برف نداریم.
اسماعیلی گفت: راه‌های مواصلاتی و اصلی این شهرستان در حوزه استحفاظی باز بوده و تردد در جریان است.
وی افزود: درتلاش هستیم درصورت ادامه ریزش برف، تا صبح مسیرها باز باشد و مشکلی متوجه مردم نباشد.

شناسه خبر 65669