شناسه خبر:65765
1401/11/17 09:31:32

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر امور سینمایی بهمن سبز حوزه هنری استان همدان با اشاره به اینکه اکران فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فجر از دوشنبه 17 بهمن‌ماه در همدان آغاز می‌شود، گفت: 20 فیلم این جشنواره برای اکران در سینماهای همدان آماده شده است.

سعید شرفی روز یکشنبه افزود: هم‌زمان با آغاز اکران فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، فروش بلیت برای سینماهای استان از ساعت 18 روز یکشنبه 16 بهمن‌ماه به‌صورت برخط از طریق سامانه‌های آی‌تیکت، ایران‌تیک و گیشه هفت آغاز شده است.
وی اظهار کرد: اکران هم‌زمان آثار جشنواره فیلم فجر در استان‌ها گامی مهم در راستای عدالت فرهنگی و هنری و فراهم کردن یک فرصت برابر برای علاقه‌مندان به سینما و هنرمندان این عرصه است.
شرفی تصریح کرد: آثار چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ با اکران 20 فیلم در سه سینمای شهر همدان نمایش داده می‌شود.
وی تأکید کرد: سینماهای پردیس مهر قدس، فلسطین (سالن یک) و فرهنگ (مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی) میزبان نمایش آثار چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هستند و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های برخط فروش بلیت جشنواره، بلیت‌های فیلم‌ها را تهیه کنند.
مدیر امور سینمایی بهمن سبز حوزه هنری استان همدان با اشاره به اینکه قیمت بلیت‌های این جشنواه 35 هزار تومان تعیین شده است، بیان کرد: آثار این جشنواره روزانه در دو سانس در هر سینما نمایش داده می‌شود و در طول برگزاری این جشنواره هر سینما میزبان اکران 16 نمایش خواهد بود.
وی افزود: فیلم‌های این جشنواره از 17 تا 24 بهمن‌ماه در سینماهای همدان نمایش داده می‌شود.
چهل‌‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به‌عنوان مهم‌ترین رویداد رقابتی سالانه در این عرصه از 12 بهمن‌ماه آغاز شده است و تا 22 بهمن‌ماه ادامه دارد.
24 اثر در بخش سودای سیمرغ این جشنواره با یکدیگر رقابت می‌کنند.
شعار چهل‌‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، «اخلاق، امید و آگاهی» است.

شناسه خبر 65765