شناسه خبر:65887
1401/11/19 09:37:48

سپهرغرب، گروه خبر: 15 پروژه عمرانی در هفتمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان تویسرکان افتتاح شد.

در روز هفتم از دهه مبارک فجر 15 پروژه عمرانی شهرستان تویسرکان توسط سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان و با حضور تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در این آیین اظهار کرد: سعی کردیم تمام کارهای خدماتی در گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی و غیره در راستای کنگره هشت هزار شهید استان همدان سال آینده با عنوان «هشت هزار خدمت» انجام شود.
سردار مظاهر مجیدی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ شهدا را در جامعه نشر دهیم، افزود: تویسرکان شهدای بی‌نظیری تقدیم اسلام و انقلاب کرده که جا دارد در این روزها که در سالگرد عملیات کربلای چهار، پنج و والفجر هشت قرار گرفته‌ایم، از شهدای بزرگ این دیار در عملیات‌ مذکور یاد کنیم.
وی با بیان اینکه باید قدردان شهدا باشیم و در مسیر خدمات‌رسانی به مردم تلاش کنیم، تأکید کرد: به فرموده امام (ره) مردم ولی‌نعمتان ما هستند و خدمت به آنان توفیقی الهی است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تویسرکان نیز با اشاره به افتتاح 14 واحد مسکن مددجویی در قالب تفاهم‌نامه منعقدشده بین بنیاد مسکن، کمیته امداد و بسیج سازندگی، اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی در متراژ 708 متر مربع با هزینه اعتباری بالغ‌بر چهار میلیارد تومان احداث شده است.
علیرضا ملکی با اشاره به اینکه بخشی از اعتبار این پروژه‌ها از اعتبارات بلاعوض کمیته امداد و بخشی از تسهیلات مقاوم‌سازی بنیاد مسکن تأمین شده است، افزود: پیمانکار این تعداد واحد مسکن مددجویی بسیج سازندگی بوده، ضمن اینکه همه هزینه‌های اضافی را بسیج سازندگی پرداخت کرده است.
وی با اشاره به اینکه واحدهای احداث‌شده در تویسرکان هم به‌لحاظ کیفی و هم به‌لحاظ کمی رتبه برتر استان را دارند، گفت: سهمیه شهرستان در بحث احداث واحدهای مددجویی 50 واحد است که 76 نفر شناسایی و به بنیاد مسکن معرفی کردیم.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز با اشاره به اجرای 200 برنامه متنوع به‌مناسبت ایام‌الله فجر در شهرستان، اظهار کرد: 23 یادواره شهید در مدارس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آرمان امام و شهدا درحال برگزاری است.
کامران کریمی با اشاره به اینکه امروز افتتاح دو واحد مسکن مددجویی در روستای فریازان و منطقه اسلام‌آباد به نمایندگی از 14 واحد مسکونی انجام شد، خاطرنشان کرد: پایگاه مقاومت شهید باهنر فرسفج نیز به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد.
در ادامه جشنواره غذای سالم پایگاه حضرت سکینه (س) شهر فرسفج نیز مورد بازدید سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با همراهی دیگر مسئولان قرار گرفت. مسئولان شهرستان از ارائه خدمات در قالب میز خدمت، ویزیت رایگان دندان‌پزشکی، مشاوره روان‌شناسی، مشاوره تغذیه، اجرای کلان طرح یاسر و ارائه خدمات هلال‌احمر نیز بازدید کردند.

شناسه خبر 65887