شناسه خبر:65897
1401/11/19 09:50:03

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس دانشگاه ایلام گفت: از اول سال جاری تا به امروز، 33 واحد فناور در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه ایلام مستقر شد، که تعداد 18 واحد از آنها در مرحله رشد و 15 مورد دیگر در مرحله پیش رشد فعالیت می‌ کنند.

علی‌محمدی گفت: از اول سال 1401 تا به امروز، 33 واحد فناور در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه ایلام مستقر شد،که تعداد 18 واحد از آن‌ها در مرحله رشد و 15 مورد دیگر در مرحله پیش رشد فعالیت می‌کنند و تعداد هشت واحد فناور دیگر در حال طی فرایند داوری جهت پذیرش در این مرکز هستند.
وی افزود: چهار رویداد استارتاپی کشاورزی، خلاقیت دانش‌آموزی دختران، خلاقیت دانش‌آموزی پسران دبیرستانی و خدمات شهری با حضور گسترده علاقمندان برگزار شد.
رئیس دانشگاه ایلام ادامه داد: برگزاری رویداد ایده‌شو «از فن و حرفه تا صنعت»، اجرای طرح تانا و برنامه‌ریزی برای برگزاری اولین رویداد جذب ایده حوزه انرژی ازجمله برنامه‌ها و اقدامات مشترک صورت گرفته با پارگ علم و فناوری ایلام است.
علی محمدی در پایان گفت: 14 عنوان کارگاه آموزشی تخصصی کسب و کار (تحت عنوان بوت‌کمپ تخصصی کسب و کار) در هفته پژوهش و فناوری، پنج کارگاه آموزشی با همکاری فنی و حرفه‌ای ایلام در هفته پژوهش و فناوری، سه کارگاه آموزشی کسب و کار در نمایشگاه ملی فن‌بازار و برگزاری بیش از 15عنوان کارگاه آموزشی، مهارت‌محور انجام گرفت.

شناسه خبر 65897