شناسه خبر:66088
1401/11/26 09:55:49
معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان تأکید کرد:

لزوم اهتمام نهادهای اجرایی نسبت به برف‌روبی مناسب معابر همدان

سپهرغرب، گروه خبر: معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان بر لزوم اهتمام ویژه شهرداری نسبت به برف‌روبی مناسب معابر و رفع صعوبت در تردد شهروندان تأکید کرد.

سیدهادی مصطفوی در امر نظارت و پیگیری حقوق عامه بیان کرد: در روزهای گذشته انتقادات زیادی از سوی شهروندان مبنی بر عدم توجه مدیران شهری به برف‌روبی مناسب معابر، کوچه‌ها و مشکلات تردد شده که باید در جهت رفع این مشکلات شهرداری به تکالیف قانونی و وظایف ذاتی خویش اهتمام ورزد.
وی اظهار کرد: حسب گزارش‌های مردمی در برخی از نقاط شهر کوچه‌ها و معابر به‌طور مناسب برف‌روبی نشده و همین امر موجبات صعوبت و سختی در تردد شهروندان و در پاره‌ای از مواقع نیز بروز حوادث جانی و مالی را فراهم آورده؛ ازاین‌رو شهرداری باید با استفاده حداکثری از امکانات خدمات شهری و ظرفیت مدیریت بحران استان و نیز سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها در جهت برف‌روبی و جلوگیری از یخ‌زدگی معابر شهری به‌ویژه مکان‌های پُرتردد و اماکن عمومی مانند ادارات، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، مراکز تجاری و خرید که بیشترین مراجعات مردمی را دارد، اقدام کند.
وی تأکید کرد: با توجه به میزان بارش سنگین برف در استان، کلیه نهادهای اجرایی و مدیریت بحران استان مکلف هستند درصورت نیاز به تجهیزات برف‌روبی با شهرداری دراین‌باره همکاری و هماهنگی لازم را انجام دهند.
مصطفوی خاطرنشان کرد: بارش برف، نزولات آسمانی و این رحمت و موهبت الهی، نباید بهانه‌ای برای ترک فعل مدیران و کارکنان باشد.

شناسه خبر 66088