شناسه خبر:66200
1401/11/30 00:54:09
معاون خدمات شهری شهرداری همدان:

برف‌روبی از زمان بارش همچنان ادامه دارد

سپهرغرب، گروه خبر: معاون خدمات شهری شهرداری همدان ابراز کرد: برف‌روبی از زمان بارش همچنان ادامه دارد.

حامد جلیلوند با اعلام این خبر، افزود: با آغاز بارش برف سنگین برف در بیست‌وسوم بهمن‌ماه نیروهای انسانی و ماشین‌آلات به‌صورت یکسره و تمام‌وقت با تمام توان و امکانات مشغول برف‌روبی معابر هستند؛ به‌طوری که رانندگان عوض می‌شوند و سوخت‌رسانی فوری انجام می‌گیرد و حتی رانندگان ناهار و شام خود را در داخل ماشین می‌خورند.

وی درخصوص وضعیت معابر بازگشایی‌شده ابراز کرد: 90 درصد معابر بازگشایی و برف‌روبی تمامی مسیر‌ها انجام شده است و مشکلی در تردد افراد و خودروها وجود ندارد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان درخصوص علت ادامه برف‌روبی عنوان کرد: شهروندان با برف‌روبی پشت بام‌ها و کوچه‌ها برف‌ها را به معابر می‌ریزند که طبیعتاً شهرداری اقدام به پاک‌سازی آن‌ها می‌کند.

این مقام مسئول افزود: شهرداری همدان درحال حاضر برف‌روبی را به‌صورت موردی و در قالب تماس‌های مردمی در برخی کوچه‌ها و معابری که به مشکل برخورده‌اند انجام می‌دهد.

جلیلوند در ادامه با بیان اینکه بارش سنگین برف داشتیم، تصریح کرد: با تلاش‌های مجموعه شهرداری تمامی معابر تا پایان هفته پاک‌سازی می‌شود و در برخی معابر مشغول پاک‌سازی و انتقال ریسه‌های برفی کنار معابر و برف‌های دپوشده هستیم.

شناسه خبر 66200