شناسه خبر:66307
1401/12/2 09:28:31

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان بانه گفت: استفاده از ظرفیت‌های محلی و بومی در جهت توسعه متوازن، تخصصی و کاربردی در همه ابعاد بنای کار دولت در شهرستان بانه است.

کمال خدی، امروز دوشنبه (1 اسفند) در آئین تکریم و معارفه بخشدار جدید آرمرده اظهار کرد: تمام کارمندان مکلف به خدمت صادقانه و جهادی برای صاحبان اصلی قدرت یعنی مردم هستند.
وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های محلی و بومی در جهت توسعه متوازن، تخصصی و کاربردی در همه ابعاد بنای ما در شهرستان بانه است.
فرماندار شهرستان بانه با تأکید بر اینکه باید با نگاه انقلابی در هر پست و جایگاه به وظایف خود به درستی عمل کنیم، تصریح کرد: مدیران ما باید با بهره‌گیری از علم، تخصص و تجربه و با رعایت حقوق عامه مردم در جهت نهادینه کردن قسط و عدالت اجتماعی در جامعه عمل کنند.
خدی با اشاره به نیروی انسانی نخبه، متعهد و ارزشی خاطرنشان کرد: کشاورزی و گردشگری از ظرفیت‌های این بخش در جهت توسعه و پیشرفت است که با عمل جهادی و مدیریت برنامه محور و علمی شکوفا خواهد شد.
گفتنی است در این آئین امید عباسی با حکم زارعی کوشا استاندار کردستان به عنوان سرپرست بخشداری آرمرده معرفی شد و از زحمات جلال شهیدی بخشدار قبلی تجلیل به عمل آمد.

شناسه خبر 66307