شناسه خبر:66907
1401/12/15 09:57:22

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کرمانشاه گفت: تلاش‌ها و حمایت‌ها برای حرکت به سمت کرمانشاهی آبادتر و جذاب‌تر با ارائه برنامه‌های توسعه ای و راهبردی در حال انجام است و در بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های تولیدی استان تلاش می‌کنیم تا روند تولید و اشتغال در استان سرعت بیشتری به خود بگیرد.

«محمدطیبب صحرایی» در بازدید از شرکت کشت و صنعت دشت سبز غرب استان (روژین تاک) با بیان اینکه کارخانه‌های خیلی خوبی در سطح استان در زمینه تولید و کارآفرینی فعالیت دارند، افزود: در این بازدیدها سعی داریم هم توانمندی‌های استان را بشناسیم و هم اگر خلاء و یا مشکلی در روند تولید وجود دارد با تمرکز بیشتر، آنها را رفع کنیم تا تولید و اشتغال در استان شتاب و سرعت بیشتری به خود بگیرد.
وی با اشاره به ضرورت حمایت از تولید و کارآفرینان تصریح کرد: طبیعتاً هر قسمتی، نیازمندی‌های خاص خود را دارد بعضی جاها ممکن است نیازمندی‌ها در زمینه اداری و بعضی جاها از جنس پشتیبانی‌های مالی برای تامین نقدینگی باشد و از سویی دیگر این بازدیدها خدا قوت به عزیزانی است که در فضای تولید و اشتغال فعالیت دارند و به طور جدی به کشور خدمت می‌کنند.
صحرایی در خصوص علت بازدیدهای شبانه نیز گفت: روزها بنده و همکارانم باید به کارهای مردم با پیگیری‌ها و تشکیل جلسات کاری بپردازیم، ضمن اینکه بازدیدهای روزانه باعث اختلال در محل کار می‌شود، بنابراین شب‌ها فرصت بهتری برای بررسی و گفت و گوی دقیق تر است و مزاحمت‌های کمتری برای محیط کار دارد.
استاندار کرمانشاه از سرمایه گذاران و کارآفرینانی که در فضای تولید و اشتغال فعالیت دارند تشکر کرد و گفت: انشاالله با هم بتوانیم کرمانشاهی آبادتر،جذاب تر و سرافراتر بسازیم.
شایان ذکر است استاندار کرمانشاه در یک بازدید چند ساعته از شرکت کشت و صنعت دشت سبز غرب در 30 کیلومتری مرکز استان در جاده قزانچی بازدید کرد و در جریان جزییات فعالیت و فناوری‌های جدید پیاده شده در خطوط تولید این شرکت قرار گرفت
صحرایی در این بازدید از واحد فن آوری گوجه، واحد گیاه پزشکی، واحد گلخانه، واحد قوطی سازی، واحد تصفیه خانه، آزمایشگاه قوطی سازی، واحد چاپ و لاک بر ورق ها، واحد رب، اتاق کنترل رب، سالن تولید اسپتیک و آزمایشگاه رب بازدید کرد.
530 نفر به‌صورت مستقیم در شرکت کشت و صنعت دشت سبز غرب مشغول به فعالیت هستند و سه هزار و 600 کشاورز نیز برای این کارخانه کار می‌کنند که تولیدات نهایی آنان به سراسر ایران و بسیاری از کشورهای خارجی صادر می‌شود.
این شرکت همچنین با تاسیس یک تصفیه‌خانه، آب مورد نیاز خود را تصفیه و بازچرخانی می‌کند و بدین‌صورت میزان مصرف آب خطوط تولید را کاهش داده است.

شناسه خبر 66907