شناسه خبر:67109
1401/12/21 10:58:02

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از اضافه شدن 60 کلاس درس به مجموع فضاهای آموزشی حوزه جنوب ایلام خبر داد.

حمیدرضا خانمحمدی، در پایان سفر یک روزه خود به استان ایلام از اضافه شدن 60 کلاس درس به مجموع فضاهای آموزشی آموزش و پرورش ایلام در شهرستان‌های حوزه جنوب این استان شامل شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره تا پایان سال 1403 خبر داد.

وی هدف از بازدید خود از استان ایلام را ارزیابی وضعیت واحدهای آموزشی و نیازهای عمرانی استان عنوان کرد و افزود: در این سفر که با محوریت بررسی وضعیت مدارس حوزه جنوب استان ایلام صورت گرفت با توجه به مرزی بودن بعضی از این شهرستان‌ها و محرومیت منطقه سعی بر این بود که مهمترین مسائل و ضرورت‌های عمرانی دستگاه تعلیم و تربیت در این منطقه شناسایی شود و با کار کارشناسی و مطالعه دقیق به رفع نیازهای عمرانی بپردازیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: درصدد هستیم تا با تخصیص اعتبار لازم در زمینه تجهیزات سرمایشی و بهسازی واحدهای آموزشی از جمله اختصاص هزینه ایزوگام و آسفالت به مدارس منطقه کمک‌هایی صورت پذیرد.

خانمحمدی در پایان یادآور شد: تیم‌های فنی سازمان نوسازی مدارس به شهرستان‌های استان اعزام می‌شوند تا پس از اظهارنظر رسمی آنان در خصوص مقاوم‌سازی و یا تخریب بعضی از واحدهای آموزشی این شهرستان‌ها تصمیم گیری به عمل آید.

 

شناسه خبر 67109