شناسه خبر:67184
1401/12/22 09:51:41

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان پاوه با هشدار به هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری، گفت: عده‌ای قلیل با اقدامات هنجارشکنانه و اخلال در نظم و آسایش عمومی در پی برهم زدن آرامش مردم هستند که با برخورد قاطع دستگاه قضا مواجه خواهند شد.

نوید صحرایی اظهار کرد: با توجه به پیش‌ رو بودن چهارشنبه آخر سال، حمایت و برنامه‌ریزی‌های لازم از شادی‌های متعارف و مشروع خانواده‌ها و عموم مردم شریف شهرستان پاوه در آستانه آغاز سال نو در دستور کار مسئولین دستگاه‌‌های مختلف اجرایی این شهرستان قرار دارد.
وی ادامه داد: اما همواره عده‌ای قلیل با اقدامات هنجارشکنانه و اخلال در نظم و آسایش عمومی در پی برهم زدن آرامش مردم هستند که با برخورد قاطع دستگاه قضا مواجه خواهند شد.
دادستان پاوه ضمن هشدار و تذکر اکید به افرادی که مغرضانه در پی فرصت جهت اجرای این قبیل اقدامات در روز چهارشنبه آخر سال با استفاده از مواد محترقه و منفجره غیر مجاز هستند و یا مبادرت به ساخت و توزیع و فروش این قبیل مواد محترقه و منفجره می‌کنند، اعلام کرد: علاوه‌بر برخورد قاطع و بازدارنده قانونی و تشکیل پرونده قضائی، مرتکبین با صدور قرار تأمین کیفری متناسب حداقل تا پایان فروردین‌ماه سال آینده در بازداشت خواهند ماند.
وی تصریح کرد: توقع ما از خانواده‌های پاوه‌ای این است که در این ایام جهت جلوگیری از آسیب‌ها و صدمات بدنی احتمالی ناشی از استفاده از مواد محترقه غیر مجاز توسط نوجوانان و جوانان، با جدیت و هوشیاری کامل مراقبت لازم را از آنان به عمل آورند و به هشدارها و تذکرات نیروی انتظامی دراین‌باره توجه کنند.

شناسه خبر 67184