شناسه خبر:67223
1401/12/23 10:40:12
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان:

آماده سوخت‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی در استان هستیم

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: سوخت مورد نیاز برای ایام پایانی سال 1401 و منتهی به تعطیلات عید نوروز پیش رو ذخیره‌سازی شده و آماده سوخت‌رسانی به میهمانان و هم‌استانی‌های شریف در 127 جایگاه عرضه سوخت پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین هستیم.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، پخشی‌های نفت با برگزاری نشست هماهنگی ارائه خدمات مطلوب سوخت‌رسانی در نوروز 1402 در منطقه همدان، به استقبال عید رفتند؛ امین روستایی در این جلسه ابراز کرد: سوخت مورد نیاز برای ایام پایانی سال 1401 و منتهی به تعطیلات عید نوروز پیش رو ذخیره‌سازی شده و آماده سوخت‌رسانی به میهمانان و هم‌استانی‌های شریف در 127 جایگاه عرضه سوخت پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین هستیم.
وی گفت: فرا رسیدن ایام منتهی به پایان سال و افزایش مصرف بنزین لزوم توجه دقیق مسئولان و متولیان امر سوخت‌رسانی را در راستای اجرای مقررات نظام توزیع بنزین دوچندان می‌کند.
وی تکریم و رضایت‌مندی مسافران نوروزی از خدمات ارائه‌شده در جایگاه‌ها و همچنین رعایت اکید دستورالعمل‌های جاری شرکت در امر توزیع را فصل‌الخطاب دانست و افزود: جایگاه‌داران در خط مقدم خدمت‌رسانی، آینه تمام‌نمای شئون خدمت‌گزاری شرکت ملی پخش در عید پیش رو به هم‌وطنان هستند.
این مقام مسئول تعامل دوسویه و اثربخش مدیریت منطقه و مالکان جایگاه‌ها را منوط به حرکت دقیق ذی‌نفعان در چارچوب مقررات و ضوابط حاکم بر سیاست‌های تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی دانست.
وی خاطرنشان کرد: امروزه بنزین در زمره کالاهای استراتژیک و دارای حساسیت‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی است و مدیریت بهینه توزیع، تنها با نقش‌آفرینی تمام گروه‌های ذی‌نفع و نظارت مسئولانه مالکان جایگاه‌ها و مجاری عرضه بر ضرب‌آهنگ مصرف سوخت، امکان‌پذیر می‌شود.
روستایی تأکید کرد: با توجه به درپیش بودن چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه‌سوری) فروش حتی یک لیتر بنزین در ظرف خلاف مقررات و کاری غیر قابل دفاع است؛ بنابراین تبعات و جرایم این مهم به‌طور مستقیم متوجه مالک جایگاه است.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان اضافه کرد: تلاش در جهت حفظ سرمایه‌های مادی و معنوی مردم بخشی از مسئولیت اجتماعی ما محسوب شده، بنابراین فروش مظروف بنزین در هر شرایطی اکیداً ممنوع است.
در ادامه این گردهمایی، بهرام‌علی گرجی، نماینده اتحادیه مجتمع‌های خدماتی رفاهی به بیان دغدغه‌ها و نقطه نظرات این طیف پرداخت.
در حاشیه این نشست، از خدمات محسن معینی‌فرد معاون بازرگانی منطقه که بعد از 38 سال سابقه به افتخار بازنشستگی نائل آمده بود، به نحو شایسته از سوی همکاران و جامعه جایگاه‌داران تجلیل و قدردانی شد.
آخرین بخش این نشست آغاز به کار طرح نوروزی پایش و نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه همدان بود که به‌صورت نمادین خودروهای دارای برچسب‌های این طرح از مقابل ساختمان ستاد به سمت پمپ بنزین‌ها حرکت کردند.

شناسه خبر 67223