شناسه خبر:67316
1401/12/25 09:30:56

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با جعفری، مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد که ماحصل آن افزایش تخصیص اعتبارات لازم برای فاضلاب ملایر در قالب ماده 56 بود.

طی این دیدار که با حضور معاونان مدیرعامل و مدیر آب و فاضلاب ملایر برگزار شد، پیگیری مطالبات شهرستان در حوزه آب و فاضلاب در دستور کار نماینده ملایر قرار داشت.
نماینده مردم ملایر در مجلس در این رابطه گفت: افزایش تخصیص اعتبارات لازم برای فاضلاب ملایر در قالب ماده 56، مجتمع آب‌رسانی علی‌آباد، مجتمع آب‌رسانی سد کلان، طرح آب‌رسانی مجتمع ینگی‌کند، طرح آب‌رسانی مجتمع کریم‌آباد، آب‌رسانی به روستاهای کمری، منگاوی، گماسا، بهاره و بابلغانی و کمک مالی به هزینه‌های جاری و آب و فاضلاب ملایر در راستای تسویه مطالبات کارکنان این شرکت اهم موارد مطرح‌شده در این نشست بود که در مورد تعیین تکلیف و یا تسریع آن‌ها بحث و بررسی صورت گرفت.
هادی بیگی‌نژاد با تأکید بر اینکه در همه موارد فوق توافقاتی با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شد که تا تحقق کامل پیگیری می‌شوند، ادامه داد: همچنین با حضور در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با رسولیان، مدیرعامل این سازمان دیدار و گفت‌وگو داشتیم.
وی با بیان اینکه پیگیری مشکلات مربوط به شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک شهرستان ملایر دستور کار این جلسه بود، گفت: کنسرسیوم شهرک صنعتی مبل منبت حاجی‌آباد، حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان مبل منبت ملایر برای حضور در نمایشگاه‌های خارجی، بررسی ظرفیت‌های صنعت خیاطی در ملایر و به‌ویژه شهر ازندریان به‌منظور ارائه ایده و طرح برای حمایت از فعالان این خوشه صنعتی و رفع مشکلات حقوقی مربوط به شهرک صنعتی حاجی‌آباد، اهم موارد مطرح‌شده در این جلسه بود.
بیگی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: این موضوعات، مشکلات و دغدغه فعالان صنعتی در حوزه صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ملایر هستند که طی بررسی‌های کارشناسان دفتر ارتباطات مردمی من در ملایر، احصا شده و تا تعیین تکلیف و حل کامل مورد پیگیری قرار می‌گیرند.

شناسه خبر 67316