شناسه خبر:67358
1401/12/27 09:42:26

سپهرغرب، گروه خبر: معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی و پلیس از امروز در محورهای مواصلاتی استان مستقر می‌شوند، گفت: تونل‌های شماره یک و دو اربعین از فردا تا 15 فروردین 1402 بازگشایی می‌شوند.

سعید هژبری روز پنجشنبه در نخستین روز از طرح سفرهای نوروزی از تونل‌های شماره یک و دو اربعین واقع در مسیر ایلام به مهران، محور ماربره تا سه‌راهی جندالله بازدید کرد.
وی در این بازدید از بازگشایی تونل‌های شماره یک و دو اربعین واقع در مسیر ایلام- مهران خبر داد و افزود: از فردا تا 15 فروردین 1402 این تونل‌ها برای روان‌سازی ترافیک با رعایت تمامی مقررات، آشکارسازی، ایمن‌سازی و نصب علائم هشداردهنده بازگشایی می‌شود.
معاون استاندار ایلام با تأکید بر آشکارسازی ایمن‌سازی و نصب علائم هشداردهنده در محورهای مواصلاتی استان، یادآور شد: حضور تیم‌های پلیس و تیم‌های مستقر در راه‌ها از میزان سرعت وسایل نقلیه می‌کاهد و بطور طبیعی میزان تصادفات نیز کاهش می‌یابد.
هژبری با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان و فرمانداران به‌صورت روزانه از محورهای مواصلاتی استان بازدید کنند، اضافه کرد: حضور مسئولان در محورهای مواصلاتی در این ایام نشانگر این است که ما پلیس راه را در این ایام تنها نخواهیم گذاشت و با حضور میدانی به‌دنبال کمک به پلیس برای کاهش حوادث جاده‌ای هستیم.
وی ادامه داد: همه دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی و پلیس از امروز در محورهای مواصلاتی استان مستقر می‌شوند و فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
معاون استاندار ایلام در ادامه این بازدید به معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دستور داد نقاط حادثه‌خیز را با بنرهای هشدار دهنده مشخص و برای کاهش میزان تصادفات تمامی دوربرگردان‌های خطرساز استان بسته و پایش میدانی بر مسیرهای مواصلاتی تشدید شود.

شناسه خبر 67358