شناسه خبر:67400
1402/1/15 09:12:25

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در نوروز امسال با سوخت رسانان منطقه همدان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسون برنامه و بودجه مجلس در معیت معاون اقتصادی استاندار سید مجتبی حسینی و همراهان، 9 فروردین 1402، از تأسیسات و عملیات انبار نفت ایثارگران این منطقه بازدید کردند.
بر پایه این گزارش، امین روستایی مدیر منطقه همدان ضمن معرفی بخش‌های مختلف انبار نفت و ارائه توضیحاتی درخصوص نحوه فعالیت قسمت‌های مختلف انبار، گزارشی از میزان عرضه و مصرف سوخت در محدوده جغرافیایی استان و همچنین مناطق تحت پوشش سوخت‌رسانی در اقصا نقاط کشور را ارائه کردند.
وی تحقق منویات رهبری معظم انقلاب در تعیین شعار سال 1402 به عنوان "مهار تورم و رشد تولید" را منوط به مشارکت همه مسئولان ارشد استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در توسعه و تقویت زیرساخت‌های سوخت رسانی و همراهی بیش از پیش با این شرکت دانست.
روستایی، حضور مسئولین ارشد استان در انبار نفت، دیدار و گفتگو نوروزی با کارکنان و بازدید از فعالیت‌های حساس و توان فرسای پرسنل را نشانه اهمیت این بخش دانست و ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک از طریق تعامل موثر با نمایندگان مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی شاهد برداشته شدن گام‌های بلندی در توسعه شهری و ارایه خدمات مطلوب سوخت رسانی روزآمد خواهیم بود.
بر اساس این گزارش، حاجی‌بابایی با حضور در انبار نفت ایثارگران ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه پرفضیلت رمضان و خدا قوت به سوخت رسانان، از نزدیک تلاش کارکنان عملیات را مشاهده و از زحمات آنان قدردانی و تشکر کرد.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به هم گرایی و تفاهم موجود میان مسئولین استان از آمادگی مدیران استان در حمایت کامل از برنامه‌های توسعه ای شهر خبر داد.
حسینی، معاون اقتصادی استاندار نیز گفت: خوشبختانه همراهی و همدلی بی نظیری در میان نمایندگان قوای سه گانه در استان وجود دارد و این مهم، نوید بخش اتفاقات خوش آیندی در آینده است.

شناسه خبر 67400