شناسه خبر:67524
1402/1/17 10:13:36

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از پیگیری انتقال آب از سد تالوار به حوزه انتخابیه خود خبر داد.

فتح‌الله توسلی در شورای اداری شهرستان کبودراهنگ گفت: پیگیری انتقال آب از سد تالوار به حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ به‌عنوان یکی از کارهای بزرگ در دست اقدام است که تا چندین‌سال آب پایدار در این دو شهرستان داشته باشیم.
وی در ادامه با بیان اینکه در بحث فاضلاب کبودراهنگ چهار میلیارد تومان اعتبار نقد دریافت شده و آبفا به‌زودی کار را خود را در این رابطه آغاز خواهد کرد، افزود: ماده 23 برای راه خلعت‌آباد- کبودراهنگ دریافت شده و درحال پیگیری تأمین اعتبار آن هستیم؛ ضمن اینکه چهاربانده شدن این مسیر از مطالبات جدی مردم کبودراهنگ است.
توسلی همچنین از مرتفع شدن مشکل زمین شهری کبودراهنگ خبر داد و تصریح کرد: در آستانه سال نو این موضوع مردم شهرستان را شاد و باانگیزه کرد و به‌طور قطع این امر از نقش مؤثر و بسزایی برای مردم، شهرداری و رونق اقتصادی منطقه برخوردار خواهد بود.
وی با بیان اینکه در شهرستان کبودراهنگ کارهای بزرگی با تعامل مدیران ادارات انجام شده و وظیفه داریم عملکرد نظام را در رابطه با اقدامات انجام‌شده را تبیین کنیم، گفت: با تلاش‌ها، کمک‌ها و تعامل وزیر ارشاد و بنده موضوع اوقاف شهرستان کبودراهنگ درحال پیگیری است.
فرماندار شهرستان کبودراهنگ هم اظهار کرد: رؤسای ادارات و دستگاه‌های دولتی یک هفته فرصت دارند تا طرح‌ها و برنامه‌های خود را برای تحقق مسئله مهم رشد تولید به فرمانداری ارسال کنند.
مسلم غلامی افزود: به‌طور قطع در سایه تعامل و همکاری مسئولان و تمام ارگان‌ها شاهد توسعه روزافزون شهرستان کبودراهنگ در تمامی حوزه‌ها خواهیم بود.
وی یادآور شد: مدیران ادارات فهرست پروژه‌های نیمه‌تمام و یا طرح‌هایی که در سال جاری قابل اجرا هستند را باید به فرمانداری و به نماینده مردم در مجلس ارائه دهند تا برنامه‌ریزی و تعامل در چینش آن مد نظر قرار گیرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: امام‌جمعه کبودراهنگ نقش محوری و مؤثر در وفاق و همدلی برای رفع مشکلات مردم دارد، این همراهی می‌تواند در دولت سیزدهم، موجبات پیشرفت بیشتر این شهرستان را فراهم کند.
غلامی اظهار کرد: هدف اصلی سال پیش رو باید تحقق شعار رهبر معظم انقلاب یعنی «مهار تورم و رشد تولید» باشد؛ ضمن اینکه بحث مهار تورم نیاز به تصمیمات ملی دارد، اما در بحث رشد تولید تک‌تک مردم و همه ما وظیفه داریم و باید از تمام توان و امکانات برای تحقق این امر مهم بهره ببریم.

شناسه خبر 67524