شناسه خبر:67615
1402/1/20 11:38:03
در جلسه شورای مدیران شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی:

برنامه‌ها و سیاست‌های کلی شرکت آبفا در سال جدید، تبیین شد

سپهرغرب، گروه خبر: در جلسه شورای مدیران شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، سیاست‌های کلی و برنامه‌های کاری در شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی تبیین شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در این جلسه که در روز سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه با حضور معاونین، مدیران ستادی و مدیران و رؤسای شهرستان‌ها و شهرهای تابعه برگزار شد، حشمت‌اله عباسی، مدیرعامل این شرکت به تبیین برنامه‌ها و اهداف کلی شرکت در سال 1402 پرداخت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اشاره به مدیرت مالی در جهت بهبود هرچه بیشتر ارائه خدمات به مشترکین، اظهار کرد: برنامه‌ریزی و فعالیت‌های در دست اجرا باید تنها براساس بودجه تعریف‌شده برای هر بخش انجام پذیرد.

حشمت‌اله عباسی در ادامه عنوان کرد: مدیریت کارآمد در بودجه، صرفه‌جویی خردمدانه و منطقی و استفاده بهینه از منابع در اختیار، ازجمله مواردی است که انتظار داریم در برنامه کاری معاونین و مدیران محترم شرکت آب و فاضلاب به‌طور جدی پیگیری شود.

عباسی در ادامه به ضرورت افزایش بهره‌وری نیروی انسانی در این شرکت اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی ارزشمندترین دارایی شرکت آب و فاضلاب است و می‌بایست اثربخشی و کارآیی آن به‌طور مداوم مورد ارزیابی قرار گیرد و اقدامات مؤثری جهت افزایش بهره‌وری نیروی انسانی در سطح شرکت صورت پذیرد.

وی همچنین به انجام تلاش بیشتر مدیران شهرها و شهرستان‌ها برای شناسایی انشعابات غیر مجاز آب تأکید کرد و افزود: باید با کسانی که به‌جای پرداختن هزینه خدمات، با نصب غیر قانونی انشعابات خسارت‌های هنگفتی به شبکه توزیع و تأسیسات آب وارد می‌کنند، برخورد شود.

در ادامه این جلسه، معاونین شرکت آب و فاضلاب به تدوین برنامه‌های هر معاونت در سال جدید پرداختند.

شناسه خبر 67615