شناسه خبر:6763
1397/12/20 11:08:21

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی کرمانشاه گفت: یک‌هزار و500 دانشجوی کرمانشاهی در قالب 11 کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

صلاح‌الدین قره‌تپه اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده از 15 تا 27 اسفندماه بیش از یک‌هزار و 500 دانشجوی کرمانشاهی در قالب کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند و مهم‌ترین هدف از این اردوها تأثیرگذاری بالقوه در دل و روح جوانان است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی کرمانشاه با اشاره به اینکه نخستین کاروان دانشجویان کرمانشاهی با هفت دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی در استان خوزستان اعزام شدند، بیان کرد: 300 دانشجوی پسر و 200 دانشجوی دختر به‌صورت مجزا از دانشگاه‌های استان در مدت چهار روز از مناطق عملیاتی همچون هویزه، طلائیه، اروندرود، شلمچه و یادمان شهدای والفجر هشت بازدید و در رزمایش فرهنگی اهواز شرکت می‌کنند.

قره‌تپه عنوان کرد: دانشجویان زائر کرمانشاهی به مدت چهار تا پنج روز از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی بیان کرد: 11 کاروان راهیان‌نور دانشجویی به مناطق جنوب اعزام شدند که در تلاش هستیم با همکاری متولیان اجرایی این کاروان‌ها را به بهترین شکل و درنهایت امنیت و آسایش به این مناطق اعزام کنیم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی کرمانشاه این سفر را فرصت خوبی برای آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن این فرهنگ در زندگی دانشجویان دانست و گفت: مهم‌ترین هدف ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است که باید از این دستاوردها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی صیانت کرده و از داشته‌هایمان که خون شهدای والامقام بوده، نگهداری کنیم؛ این برای ما یک اولویت اساسی است.

شناسه خبر 6763