شناسه خبر:67675
1402/1/21 10:37:23
رئیس بنیاد مسکن اسدآباد خبر داد:

عملیات آسفالت 35 روستای اسدآباد در سال جاری

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس بنیاد مسکن اسدآباد از بهسازی و آسفالت 35 روستای شهرستان در سال جاری خبر داد.

امیر خسروی گفت: با پیگیری‌های خوب نماینده اسدآباد علاوه‌بر تخصیص 12 میلیارد تومان قیر یارانه‌ای، 18 میلیارد تومان نیز اعتبار به بهسازی و عملیات آسفالت معابر و خیابان‌های این 35 روستا اختصاص یافته است.

وی افزود: با اجرایی شدن بهسازی و آسفالت در این 35 روستا، می‌توان گفت این حجم از بهسازی و آسفالت در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

وی همچنین از تخصیص اعتبار به روستای ملحمدره خبر داد و گفت: با پیگیری مسئولین ارشد شهرستان و از محل اعتبارات ملی مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار برای ادامه بهسازی و سنگ‌فرش معابر روستای هدف گردشگری ملحمدره اختصاص یافته است.

رئیس بنیاد مسکن اسدآباد ضمن تقدیر از همکاری خوب دستگاه‌های خدمات‌رسان در روستاها، اظهار کرد: از اداره برق اسدآباد تقاضا داریم همچون گذشته در جابه‌جایی تیرهای چراغ برق برای تسریع در بهسازی معابر روستایی با بنیاد مسکن همکاری کنند.

خسروی درخصوص وضعیت ارائه تسهیلات مقاوم‌سازی نیز گفت: سال گذشته 493 پرونده به بانک‌های عامل معرفی شد که تعدادی از متقاضیان وام مقاوم‌سازی موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند و پرونده آن‌ها به‌دلیل سخت‌گیری بانک‌ها بلاتکلیف مانده است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه روستایی اسدآباد رغبت چندانی به دریافت تسهیلات مسکن روستایی ندارد و حاضر نیست از وام‌های مقاوم‌سازی به‌دلیل سخت‌گیری بانک‌های عامل این شهرستان استفاده کند.

رئیس بنیاد مسکن اسدآباد گفت: مبلغ تسهیلات مقاوم‌سازی 200 میلیون تومان است که با کارمزد چهار درصد به متقاضی ارائه می‌شود و طی مدت 25 سال وام‌گیرنده باید آن را به بانک پرداخت کند.

شناسه خبر 67675