شناسه خبر:67776
1402/1/24 09:27:28

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بر اساس تحلیل کارشناسان، ایرانیان 180 برابر متوسط جهانی اخبار دروغ و شایعات از رسانه‌های فارسی زبان معاند دریافت می‌کنند.

سیدصادق حسینی در مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و تجلیل از هنرمندان شاخص و انقلابی که به مناسبت سالگرد شهید آوینی در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: انجام کارهایی که از جانب عقیده شهید آوینی بود سبب جاودانه بودن وی شد.
وی خاطرنشان کرد: زبان هنر و هدف آن فوق‌العاده اثرگذار است و گاهی ممکن است در مسیر مثبت و گاهی در مسیر منفی جامعه باشد.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه افزود: رسانه‌های معاند دروغ‌هایی هنرمندانه را در روزهای اخیر مخابره کردند به نحوی که هر دو دقیقه یک دروغ مخابره را منتشر می‌کنند، کارشناسان معتقدند ایرانیان 180 برابر متوسط جهانی اخبار دروغ و شایعات دریافت می‌کنند.
سردار حسینی گفت: در پاییز سال گذشته رسانه‌های فارسی‌زبان معاند بیش از 38 هزار دروغ اعم از کشته‌سازی و... ارائه دادند و تأثیرگذار رسانه‌های غربی فارسی زبان نشان می‌دهد که ما در ارائه اخبار نفر اول نبوده‌ایم.
وی بیان کرد: دشمنان اکنون نیز دست‌بردار نیستند و وقتی دیدند در کف خیابان‌ها به نتیجه نرسیدند می‌خواهند راهکارهای جدید همانند مسمومیت دانش‌آموزان این بحث‌ها را زنده نگه دارند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: معاندان باید بدانند که در داخل تنه تنومند انقلاب اسلامی مغزها و اعتقادات بسیار راسخی وجود دارد که کرم‌های کوچک آن‌ها نمی‌تواند به آن آسیب وارد کند. مؤمنین ما نیز باید توجه کنند که آن‌ها به‌دنبال چه اهدافی هستند و اجازه ندهند که بنیان خانواده سست شود.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان در سال گذشته با تنوع بسیار اجرا شد که بتوان به وسیله ابزار هنر ارزش اسلام و قشر بسیج را نمایش داده شود.
علی‌عباس داوودنیا، اضافه کرد: امیدواریم در سال جاری با همکاری بسیجیان برنامه‌های بهتری پرداخته شود کما اینکه جشنواره‌های مختلفی نیز برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه سیاست‌های بسیج هنرمندان امسال بیشتر حول محور حجاب خواهد بود، خاطر نشان کرد: حجاب اکنون به‌عنوان دغدغه‌ای برای بیشتر مردم تبدیل شده لذا حجاب و عفاف که از مقوله‌های ایران کهن بوده ‌ تأکیدات اسلام ناب محمدی را دارد، باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان کردستان با اشاره به اینکه هنر تأثیر بسیاری در اذهان می‌گذارد، گفت: در زمینه ترویج فرهنگ حجاب دست یاری به سمت هنرمندان دراز می‌کنیم که به وسیله اهداف فرهنگی و هنری فرهنگ حجاب را به مردم انتقال دهیم.
در ادامه از یک کتاب، اثر خوشنویسی صحیفه سجادیه و یک مستند ساخته بسیجیان استان کردستان رونمایی و از هنرمندان بسیجی تجلیل شد.
گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم نمایشگاه منتخب پنج دوره جشنواره سراسری کاریکاتور فجرانقلاب به مناسبت روز قدس با حضور مسئولان افتتاح شد.

شناسه خبر 67776