شناسه خبر:67891
1402/1/27 07:57:45

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار کرمانشاه در در جمع نمایندگان محلات حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار این شهر این اطمینان را به آن‌ها داد، مشکلاتی که در حوزه کاری و اختیار شهرداری است، رفع و تا حد امکان کمتر خواهد شد.

ناد نوروزی شهردار کرمانشاه در جمع نمایندگان محلات حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار شهر کرمانشاه، اظهار کرد: از مردادماه سال پیش رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های اهالی این محلات با قید فوریت در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی گفت: به مردم و نمایندگان مناطق کم‌برخوردار این اطمینان را می‌دهیم مشکلاتی که در حوزه کاری و اختیار شهرداری است، رفع و تا حد امکان کمتر خواهد شد.

شهردار کرمانشاه یادآور شد: برخی از مشکلات با همکاری سایر ادارات و سازمان‌ها همچون شرکت آب و فاضلاب، اداره‌کل اوقاف، راه و شهرسازی و تربیت بدنی قابل حل است که شهرداری با مسؤولان این نهادها رایزنی‌های لازم را انجام داده و امیدواریم نتایج مثبتی حاصل شود.

وی همچنین به تشریح مقوله مشارکت شهروندان در ارتقا جایگاه شهری محلات حاشیه‌نشین پرداخت و افزود: برای رفع مشکلات مناطق کمتر برخوردار در کنار حضور شهرداری به مشارکت گسترده شهروندان ساکن در این مناطق نیاز داریم.

شناسه خبر 67891