شناسه خبر:68189
1402/2/5 08:28:41

سپهرغرب، گروه خبر: کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به بارش‌های روزهای گذشته، گفت: بیشترین بارش در تاریک‌دره نهاوند به میزان هفت میلی‌متر ثبت شده است.

محمدحسن باقری‌شکیب روز گذشته اظهار کرد: روز یکشنبه در برخی از نقاط استان شاهد بارش باران به شکل پراکنده یا رگبار موقت، همراه با وزش باد شدید و خیلی شدید بودیم که سرعت باد در برخی از نقاط به بیش از 80 کیلومتر بر ساعت رسید.
وی افزود: بیشترین بارش را در تاریک‌دره نهاوند به میزان هفت میلی‌متر و راستگویان فامنین به میزان پنج میلی‌متر شاهد بودیم که در سایر نقاط بارش‌های کمتر از این هم گزارش شده است.
کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: در شهر همدان حدود یک میلی‌متر گزارش بارش داشتیم، امروز (دوشنبه) هم شرایط برای بارش پراکنده و رگبار موقت، همراه با وزش باد شدید و خیلی شدید مهیا است و می‌توانیم این انتظار را داشته باشیم.
باقری‌شکیب با اشاره به اینکه روز دوشنبه عمدتاً آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بود، افزود: از دوشنبه‌شب رفته‌رفته با افزایش ابرناکی‌ها می‌توان انتظار رگبار و رعدوبرق تا روز سه‌شنبه در اغلب نقاط استان را داشت و به نظر می‌رسد پوشش مناسبی از این سامانه در استان اتفاق خواهد افتاد.
وی تصریح کرد: البته میزان بارش‌ها خیلی زیاد نیست و در حدود پنج میلی‌متر خواهد بود.

شناسه خبر 68189