شناسه خبر:68269
1402/2/6 08:43:16

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف و معدوم‌سازی 240 کیلوگرم مرغ و گوشت فاسد در همدان خبر داد.

مرضیه یونسی اظهار کرد: در برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با متخلفان، 240 کیلوگرم انواع مرغ و گوشت فاسد توسط تیم گشت مشترک در یک روز کشف و معدوم‌سازی شد.
وی بیان کرد: براساس سیاست‌های تعزیرات حکومتی و گشت‌های مشترک با همکاری مراجع نظارتی، روز گذشته رؤسای شعب سیار این اداره با همکاری جهاد کشاورزی و دامپزشکی سردخانه هتل‌ها، رستوران‌ها، مرغ‌فروشی‌ها، قصابی‌ها و غیره را به‌صورت سرزده بازرسی کردند که مقادیری مواد فاسد کشف و معدوم‌سازی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه 10 کارتن مرغ منجمد عرضه خارج از شبکه نیز از سردخانه یک فروشگاه کشف و دستور توزیع آن صادر شد، گفت: یک واحد مرغ‌فروشی نیز به‌دلیل گران‌فروشی، به مدت سه روز نصب پرده شد.
وی ضمن قدردانی از دستگاه‌های همراه و اخطار جدی به واحدهای متخلف درخصوص برخورد قاطع تعزیرات حکومتی، عنوان کرد: قدردان عملکرد کسبه‌هایی هستیم که با رعایت قانون و حقوق مصرف‌کنندگان، در حفظ آرامش بازار سهیم هستند.
یونسی در پایان پُل ارتباطی مردم برای ارائه پیشنهادات و انتقادات را تلفن 32523442 اداره کل تعزیرات حکومتی، تلفن گویای 124 و سامانه www124.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد.

شناسه خبر 68269