شناسه خبر:68284
1402/2/6 09:15:34

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر اچ‌اس‌ای شرکت واگن پارس مپنای اراک از هدفگذاری تولید یک‌هزار و 200 دستگاه انواع واگن در سال جاری در این واحد تولیدی خبر داد و گفت: فروش این محصولات بیش از سه هزار میلیارد تومان درآمد برای کارخانه خواهد داشت.

اسلام‌پناه در جریان بازدید خبرنگاران از خطوط تولید شرکت واگن پارس اظهار کرد: در سال گذشته برای نخستین بار در طول عمر تأسیس واگن پارس یک هزار دستگاه واگن تولید و روانه بازار شد.
وی افزود: با تولید این میزان واگن از خروج 75 میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری شد.
مدیر اچ‌اس‌ای شرکت واگن پارس مپنای اراک با بیان اینکه در سال 1400 رکورد تولید واگن پارس با تولید 750 دستگاه واگن شکست گفت: این شرکت موفق شد با تولید ماهانه صد دستگاه واگن رکورد تولید را برای نخستین‌بار بشکند.
اسلام‌پناه از هدفگذاری تولید یک‌هزار و 200 دستگاه انواع واگن در سال جاری در این واحد تولیدی خبر داد و بیان کرد: فروش این میزان تولید برای کارخانه واگن‌پارس اراک بیش از سه هزار میلیارد تومان درآمد خواهد داشت.
وی یادآور شد: بیش از 60 درصد واگن‌هایی که در خطوط ریلی کشور فعالیت دارند در این شرکت تولید شده، کارخانه واگن پارس جزو معدود کارخانه‌های توانمند در تولید محصولات ریلی است.
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت واگن پارس مپنای اراک از تحقق هدفگذاری تولید یک‌هزار دستگاه انواع واگن در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: این شرکت در سال گذشته 2 هزار میلیارد تومان درآمد داشته است.

شناسه خبر 68284