شناسه خبر:68516
1402/2/12 08:41:15

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول بسیج کارگری استان همدان با اشاره به بازدید از 200 واحد تولیدی و احصای مشکلات، گفت: با یاری خدا و هم‌افزایی دستگاه‌ها 50 درصد مشکل صنایع رفع شده و احیای واحدهای تولیدی نیز در دستور کار قرار دارد.

ابوالفضل برات‌زاده ضمن گرامی‌داشت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: به‌مناسبت این هفته سازمان بسیج کارخانه‌های استان برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و تفریحی در راستای رفاه حال کارگران درنظر گرفته است.
وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم این هفته برگزاری یادواره شهدای کارگری است، افزود: یاد و خاطره 470 شهید کارگری استان در این یادواره گرامی داشته شد.
مسئول بسیج کارگری استان همدان یادآور شد: رویداد سراسری پویش «کارگر ایرانم» نیز به‌صورت کشوری برگزار شد؛ همچنین راه‌اندازی هشتگ «رهروان همدانی» در فضای مجازی انجام شد که نیت ارزش‌گذاری به این قشر زحمت‌کش در مقابله با موج‌سواری دشمن‌‌ بود.
وی با تأکید بر اینکه توزیع بسته کمک‌های مؤمنانه نیز در برنامه‌ها دیده شده است، تصریح کرد: این برنامه توسط کارگران و بسیج کارگری اداره بود و 500 بسته معیشتی بین محرومان توزیع شد.
برات‌زاده در ادامه به اعزام 6 گروه جهادی اشاره کرد و گفت: گروه‌های جهادی مرمت و بهسازی خانه‌های محرومان را در دستور کار داشتند.
وی با بیان اینکه «شیفت ایثار» نیز توسط کارگران برپا شده است، یادآور شد: در «شیفت ایثار» کارکنان کارخانه‌ها بخشی از ساعت فعالیت خود را داوطلبانه صرف امور خیریه و یا بهسازی محیط کار می‌کنند.
مسئول بسیج کارگری استان همدان اضافه کرد: در راستای کمک به رفع موانع تولید نیز اقدامات درخوری صورت گرفته، به‌نحوی که از سال 1400، به حدود 200 واحد تولیدی سرکشی و از آن‌ها بازدید شده است.

شناسه خبر 68516