شناسه خبر:68520
1402/2/12 08:45:27

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: تشکیل شوراها به معنای به دست آوردن برآیند افکار و اندیشه‌های مؤثر در پیشرفت شهر بوده و حاکمیت خرد جمعی بر خرد فردی است.

محمود مسگریان در جلسه صحن علنی شورا با تبریک سالروز تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: این روز نمادی از حضور مردم در صحنه و تعیین سرنوشت به دست خود آن‌ها و اجرای بخش بسیار ارزشمند و مترقی از قانون است.
وی با بیان اینکه باید بر خود ببالیم که با رأی مردم توفیق خدمت را کسب کرده‌ایم، گفت: اکنون در این جایگاه باید وظایف خود را انجام دهیم.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: تشکیل شوراها به معنای به‌دست آوردن برآیند افکار و اندیشیه‌های مؤثر در پیشرفت شهر بوده و حاکمیت خرد جمعی بر خرد فردی است.
مسگریان افزود: امید است با این دید متعالی و حرکت بسیار مثبت و با تشکیل شوراها به‌عنوان نمادی از اقتدار نظام، وظیفه خود را به‌درستی انجام دهیم.
وی در ادامه با تبریک روز معلم، تصریح کرد: تعلیم و تعلم از شئون الهی بوده و خداوند نخستین معلم است که این موهبت را به پیامبران، اوصیا و اولیا ارزانی داشته و برخی انسان‌ها نیز به‌واسطه تعلیم و تربیت، نام مقدس معلم بر آن‌ها نهاده شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: شهیدرجایی که خود سال‌ها در کسوت معلمی بوده، معلمی را نه یک شغل، بلکه عشق می‌دانست و وی و همه معلمان دغدغه کرامت و ارزش‌های والای انسانی را داشته و دارند.
مسگریان هدف معلمان از تعلیم و تربیت را رشد انسان‌ها در مکتب الهی دانست و خاطرنشان کرد: هدف معلم دستیابی انسان‌ها به این هدف متعالی است.
وی در ادامه با تبریک روز کارگر به تمام کارگران و کارگران زحمتکش فعال در مدیریت شهری و به‌ویژه پاکبان‌ها، یادآور شد: امید است روزبه‌روز شاهد تعالی جایگاه این زحمتکشان که پیامبر گرامی اسلام بر دست آن‌ها بوسه زد، باشیم.

شناسه خبر 68520