شناسه خبر:68527
1402/2/12 08:52:56

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت توزیع برق همدان گفت: سال گذشته مشکل برق 217 روستای استان همدان برطرف شد.

علی سهرابی‌بیدار ظهر روز گذشته در مراسم روز ملی صنعت برق اظهار کرد: همت همه همکاران در مجموعه توزیع برق استان این است که دغدغه‌های مردم را در این حوزه کم کنند.
وی با اشاره به اینکه در این راستا سه اقدام مهم صورت گرفته است، گفت: در حوزه بار ترافیک برق تداوم تأمین برق را در تمام مناطق استان داشتیم و خوشبختانه آنچه تکلیف بود، پیش بردیم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به اینکه عبور از بحران آب همدان تکلیفی بود که هر مأموریت محوله حداکثر سه‌روزه حل شد، افزود: ایستگاه پمپاژ سوم سد تالوار دغدغه‌ای بود که با مطالعاتی اقداماتی صورت گرفت و یک‌روزه کار 23 کیلومتر خط انجام شد.
وی با بیان اینکه 76 برنامه در بخش‌های مختلف انجام شده است، خاطرنشان کرد: مشکل برق 217 برق روستای استان را از محل بخش برق روستایی طی سال گذشته حل کردیم که یک رکورد بود.
سهرابی‌بیدار با بیان اینکه مرکز مدیریت هوشمند برق استان راه‌اندازی شده که درحال حاضر 170 کلید در این محل فرمان داده می‌شود، خاطرنشان کرد: در بخش مشترکین فعالیت‌های اساسی صورت گرفته و اغلب مشترکین سنگین و دیماندین از راه دور قابل رؤیت هستند و از آنجا که درحال حاضر 30 درصد قابل کنترل هستند، درصدد ارتقای این عدد هستیم.
وی بیان کرد: در بخش مالی 176 معامله مناقصه و استعلام انجام شده است که بیش از 500 میلیارد تومان آورده دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به اینکه 91 درصد مشترکین برق استان تابستان زیر الگوی مصرف برق استفاده کردند، گفت: 52 درصد مشترکین خانگی حداقل یک درصد مشمول پاداش شدند که اهتمام آن‌ها به رعایت الگوی مصرف را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به فعالیت گشت مشترک با نیروی انتظامی در جلوگیری از کاهش سرقت که اثرگذار بوده است، افزود: پنج هزار و 940 پرونده حقوقی پیگیری شده است.
سهرابی‌بیدار با تأکید بر اینکه مسئولیت ما توزیع برق مطمئن است که چهار هدف را تعریف کردیم، گفت: هوشمندسازی، افزایش بهره‌وری و افزایش قابلیت اطمینان و نیز مشتری‌مداری و ارتباط دوسویه و مستمر، تکلیف ما است.

شناسه خبر 68527