شناسه خبر:68585
1402/2/13 08:58:43
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خبر داد:

آموزش بیش از 10 هزار نفرساعت در پخش منطقه همدان

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از آموزش بیش 10 هزار و 150 نفرساعت طی سال 1401 در این منطقه خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی گفت: در سال گذشته حدود 20 دوره آموزشی برای کارکنان شرکت به‌صورت حضوری، آنلاین و آفلاین برگزار شد.
وی افزود: این دوره‌ها توسط اساتید برجسته استانی و کشوری تدریس و به فواصل منظم برای همه کارکنان اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و پیمانکاری برگزار شد که با استقبال حداکثری همکاران مواجه بود.
این مقام مسئول ادامه داد: در سالی که گذشت حداقل ساعت آموزشی برای هر نفر در شرکت ملی پخش، 10 ساعت بود، درحالی که این رقم در پخش منطقه همدان به 25 ساعت رسید.
روستایی آموزش را تولید دانش، حفظ و انتقال آن به دیگر افراد مجموعه دانست و توسعه فرهنگ آموزش و یادگیری در سازمان را با اهمیت خواند.
مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تأکید کرد: کارمندی که آموزش‌های لازم را دریافت می‌کند، قادر است کارهای خود را با توانایی بیشتری به انجام رساند و درک بهتری نسبت به مسئولیت‌های خود دارد که درنهایت این موضوع به نفع شرکت خواهد بود.
وی اظهار کرد: سازمان با سرمایه‌گذاری برای آموزش به کارکنان ثابت می‌کند که باارزش هستند و این مهم یک فضای حمایتی برای آن‌ها ایجاد می‌کند.
رئیس امور اداری منطقه همدان نیز در این خصوص گفت: بیشتر کارمندان ضعف‌هایی در مهارت‌های کاری خود دارند و یک برنامه آموزشی به سازمان کمک می‌کند تا مهارت‌های مورد نیاز برای بهبود عملکرد آنان را فراهم کند.
هادی احمدی با بیان اینکه عموماً زمانی که یک شرکت دوره‌های آموزشی را اجرا می‌کند بهره‌وری افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: آموزش بخش جدایی‌ناپذیری از برنامه توسعه منابع انسانی و سنگ‌بنای مدیریت مؤثر است؛ زیرا باعث می‌شود کارمندان کارآمدتر و مؤثرتر باشند.

شناسه خبر 68585