شناسه خبر:68751
1402/2/17 01:00:33

سپهرغرب، گروه خبر: شهرداری منطقه هشت شهر کرمانشاه گفت: بیش از 10 هزار پرس غذای گرم از طریق موکب برپا شده این منطقه در تنگه مرصاد بین زائران بازی‌دراز توزیع شد.

مهدی معنوی، شهردار منطقه هشت کرمانشاه با بیان اینکه این شهرداری در راستای خدمت به زوار یادمان عملیات بازی‌دراز یک موکب در تنگه مرصاد برپا کرده بود، اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا، وظیفه همه ملت ایران و تمام نهادها و سازمان‌های مختلف است.

وی افزود: در این راستا در مسیر سیل مشتاقان حضور در گردهمایی مردمی و بزرگی که هرساله به مناسبت گرامیداشت عملیات غرورآفرین بازی‌دراز در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود، اقدام به برپایی موکب شهرداری منطقه 8 کردیم.

شهردار منطقه هشت کرمانشاه تصریح کرد: این موکب در تنگه مرصاد در 2 روز 14 و 15 اردیبهشت ماه، پذیرای هزاران نفر از مردم عزیزی که از سراسر کشور به عشق شهدا به استان کرمانشاه سفر کرده بودند، بود و سعی کردیم میزبان خوبی برای هموطنان عزیزمان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در طی این دو روز در مسیر رفت یعنی روز پنجشنبه با توزیع وعده نهار و در مسیر برگشت یعنی روز جمعه با توزیع وعده شام، پذیرای زوار عزیز بودیم و بیش از 10 هزار پرس غذای گرم توزیع کردیم.

معنوی در پایان، گفت: همچنین پذیرایی با توزیع هزاران آب معدنی و چای در بین زوار بخش دیگری از خدمت‌رسانی شهرداری منطقه 8 کرمانشاه به مشتاقان بازی‌دراز بود که امیدواریم این اقدام کوچک موجبات اندک رضایت شهدا را فراهم کرده باشد.

 

شناسه خبر 68751