شناسه خبر:68940
1402/2/21 08:57:22

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس راهداری و‌ حمل‌ونقل جاده‌ای تویسرکان از کمک خیرین برای ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های روستایی این شهرستان خبر داد.

حمید ملک‌نیا گفت: اقداماتی توسط خیران شهرستان تویسرکان در حوزه راهداری انجام شده که شامل نصب 6 پایه روشنایی در محور ولاشجرد با برآورد هزینه 300 میلیون تومان و ترانشه‌برداری 6 هزار 500 متر مکعب در راه روستایی اشترمل- سیدشهاب است.
وی افزود: در راه روستایی اشترمل- سیدشهاب بیش از 20 روز بیل مکانیکی، لودر و مایلر یک خیر در این محور به‌کار گرفته شده است و این راه روستایی به‌صورت شوسه به طول سه کیلومتر رگلاژ شد و مسیر آن در اختیار کاربران جاده‌ای قرار گرفت.
رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تویسرکان تأکید کرد: شانه‌سازی محورهای روستایی از دیگر اقدامات خیران است که تاکنون بیش از 12 هزار و 400 متر مکعب مصالح برای شانه‌سازی مسیر روستاهای لامیان، قلعه‌ نو، مرادآباد، سنگ سفید، جیجانکوه و جعفریه مورد استفاده قرار گرفته است.
ملک‌نیا تصریح کرد: در این طرح نیز چهار دستگاه مایلر توسط یک خیر به راهداری کمک شده است.
این مقام مسئول یادآور شد: یکی از مهم‌ترین نکاتی که می‌توانیم برای اقدامات خیرین به آن اشاره کنیم، این است که با توجه به اینکه اعتبار کافی برای راه‌های روستایی درنظر گرفته نشده است، این اقدام می‌تواند در جهت ارتقای ایمنی و بهبود وضعیت راه‌های روستایی بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.
وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت خیرین در حوزه ایمنی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز، تلفات جاده‌ای کمتر شود.
رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تویسرکان خاطرنشان کرد: خوشبختانه زمینه بسیار بالایی برای مشارکت خیرین برای ساخت جاده در مناطق روستایی وجود دارد.

شناسه خبر 68940