شناسه خبر:68950
1402/2/21 09:10:39

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار ملایر از برگزاری یادواره یک‌هزار و 100 شهید والامقام شهرستان ملایر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: این یادواره پنج خردادماه در مصلی حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می‌شود.

حسین فارسی چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره یک‌هزار و 100 شهید والامقام شهرستان ملایر که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مرتبط برگزار شد، اظهار کرد: سخنران این مراسم باشکوه محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی، ارگان‌ها و نهادهای شهرستان ملایر باید نقش خود را در برگزاری این یادواره به‌خوبی ایفا کنند، افزود: همه اقشار، گروه‌ها و ادارات باید حضوری فعال و پُررنگ در این یادواره داشته باشند و از هم‌اکنون تبلیغات و اطلاع‌رسانی به‌صورت گسترده انجام شود.
معاون فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: همه ما وامدار امام خمینی (ره) و شهدای سربلند نظام و انقلاب اسلامی هستیم و برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و آرمان‌های والای آن‌ها باید تلاش کنیم.
فارسی یادآور شد: نصب بنرهای یادواره، برقراری نظم و امنیت و ترافیک، استقرار چادرهای سلامت، برپایی موکب‌ها و فضاسازی و آماده‌سازی محل برگزاری یادواره در مصلی حضرت ابوالفضل (ع)، از دیگر مصوبات این جلسه بود.

شناسه خبر 68950