شناسه خبر:69029
1402/2/24 00:19:14

سپهرغرب، گروه خبر: معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از حضور هشت ناشر همدانی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب خبر داد.

محمدمهدی شیرمحمدی روز گذشته با بیان اینکه هشت ناشر همدانی در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارند، اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال نمایشگاه کتاب در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می‌شود، تعدادی از کتاب‌فروشی‌ها نیز در بخش مجازی نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه فرصتی برای دیده شدن ناشران در سطح کشور است، افزود: ناشران با حضور در نمایشگاه ضمن معرفی تازه‌های کتاب، می‌توانند به‌لحاظ مالی و اقتصادی نیز آورده خوبی داشته باشند.

معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از اختصاص یک روز از نمایشگاه به استان همدان خبر داد و یادآور شد: 28 اردیبهشت‌ماه روز همدان در نمایشگاه بوده که ویژه‌برنامه‌هایی برای آن تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان، اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و سایر اقشار مردم در برنامه روز همدان حضور خواهند یافت، گفت: توجه و پرداختن به موضوع معرفی و رونمایی از یک تا دو کتاب، توجه به کنگره شهدا و شهدای شاخص و توجه به ثبت جهانی هگمتانه، تجلیل از یکی از مفاخر استان و دیگر برنامه‌های هنری با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی در این روز پیش‌بینی شده است.

شناسه خبر 69029