شناسه خبر:69337
1402/3/1 08:48:43

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر سنندج از دریافت مجوز احداث دو واحد تولید قطعات بتنی و بتن آماده برای شهرداری سنندج خبر داد.

بهروز ابراهیم‌آبادی اظهار کرد: برای نخستین‌بار در تاریخ شهرداری سنندج، دو مجوز احداث واحد تولیدی قطعات بتنی و بتن آماده به نام این شهرداری اخذ شد.
وی خاطرنشان کرد: برای این دو واحد تولیدی رقمی بالغ بر 650 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.
رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر سنندج تصریح کرد: با بهره‌برداری از این واحدها بصورت مستقیم برای 25 نفر شغل ایجاد خواهد شد.
ابراهیم‌آبادی همچنین گفت: بهره‌برداری از واحد تولید قطعات بتنی، جدای از تأمین نیازهای شهرداری، می‌تواند نیاز سایر شهرهای استان و حتی خارج از استان را هم تأمین نماید.
وی افزود: با این اقدام، جدای از ایجاد منبع تأمین درآمد پایدار برای شهرداری سنندج، موجب کاهش هزینه‌های عمران شهری هم خواهد شد.
ابراهیم‌آبادی اضافه کرد: از آنجایی که امسال احداث مسکن ملی در سنندج و استان کردستان شروع می‌شود، واحد بتن آماده شهرداری می‌تواند کمک‌حال اقشار کم‌درآمد جامعه باشد.
به گفته رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر سنندج، با توجه به اینکه زیرساخت‌های این دو واحد تولید اعم از زمین و ماشین‌آلات آماده است، پیش‌بینی می‌شود این واحدها در کمترین زمان و در سال جاری به بهره‌برداری برسند.

شناسه خبر 69337