شناسه خبر:69403
1402/3/2 10:21:28

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال جاری 13 عنوان نمایشگاه در استان برپا می‌شود.

علیرضا فروتن روز دوشنبه اظهار کرد: براساس تقویم سالانه و مصوبه کارگروه توسعه صادرات استان و کمیته نمایشگاه‌های سازمان توسعه تجارت قرار است این تعداد نمایشگاه تخصصی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا شود.
وی اضافه کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی از عصر یکم خرداد با حضور 13 استان کشور در سنندج برپا می‌شود و به تدریج دیگر نمایشگاه‌ها هم مانند مبلمان و لوازم خانگی، صنایع غذایی، خودرو، کتاب، فرش و تابلو فرش دایر خواهد شد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان بیان کرد: سال گذشته قرار بود 14 عنوان نمایشگاه تخصصی در استان برپا شود که به‌دلیل مسائلی که در کشور ایجاد شد هفت ماه نمایشگاه تعطیل و برپایی تعدادی از این نمایشگاه‌ها هم لغو شد.
فروتن با بیان اینکه 6 عنوان نمایشگاه تخصصی در سال 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا شد که مردم استان استقبال چشمگیری از این تعداد نمایشگاه داشتند، یادآور شد: برپایی نمایشگاه فرصت ارزشمندی برای معرفی و عرضه تولیدات بخش‌های مختلف است و به دلیل تنوع زیاد، خریداران هم گزینه‌های انتخابی بیشتری دارند و می‌توانند کالای مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.
نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان واقع در سنندج، بلوار مستضعفان، جنب میدان میوه و تره‌بار است.
شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان متعلق به سه تشکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، اتاق تعاون و خانه صنعت و معدن کردستان است.

شناسه خبر 69403