شناسه خبر:69568
1402/3/7 09:36:41

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار ایلام با اشاره به عزم دولت برای به سرانجام رساندن طرح‌های در دست اجرا گفت: اعتبارات استان بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام متمرکز است.

حسن بهرام‌نیا روز شنبه در نشست بررسی پروژه‌های نیمه‌تمام استان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهای مجموعه مدیریتی استان در سال جاری پیگیری و اهتمام جدی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

وی ادامه داد: بر همین اساس اولویت با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و هیچ پروژه جدیدی کلنگ‌زنی نخواهد شد مگر پروژه‌های اولویت‌دار و ضروری و مدیران نیز باید برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اهتمام داشته باشند.

استاندار ایلام بیان کرد: سد گدارخوش به‌عنوان یکی از پروژه‌های ضروری هفته گذشته با حضور وزیر کشور و با اعتبار 27 هزار میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

بهرام‌نیا تأکید کرد: امسال بیش از 73 پروژه نیمه‌تمام تا هفته دولت سال‌جاری با اعتبار دو هزار 200 میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد که تحول اساسی در استان به‌وجود خواهد آورد.

وی به تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ که حدود 20 سال از کلنگ‌زنی آن‌ها می‌گذرد، اشاره و تصریح کرد: از مجموع 19 ایستگاه پمپاژ که بیش از 20 سال از عمر آن‌ها می‌گذرد سال گذشته با اعتبار حدود دو هزار میلیارد ریال پنج ایستگاه راه‌اندازی شد.

استاندار ایلام با تأکید بر توجه ویژه و تسریع در تکمیل یادمان‌ها و گلزارهای شهدای، گفت: از مجموع 620 میلیارد ریال اعتبار مصوب برای ساماندهی یادمان‌ها و گلزارها، 560 میلیارد ریال تخصیص یافت که این کمترین ادای دین به شهداست.

بهرام‌نیا تصریح کرد: مدیران قبل از شروع هر پروژه‌ای باید پیوست‌های هر پروژه را در تمامی حوزه‌های مختلف از جمله مسائل فنی و اعتبارات مورد نیاز لحاظ و استانداردها در این پروژه‌ها را رعایت کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

 

شناسه خبر 69568