شناسه خبر:69703
1402/3/10 08:36:33

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی ایلام گفت: کالاهای تقلبی و قاچاق لوازم یدکی خودرو در سطح بازار ایلام با همکاری ارگان‌های مختلف از جمله سازمان صمت استان، جمع‌آوری می‌شوند.

آزاد شیراوند اظهار کرد: طرح مشترک تعزیرات با دیگر دستگاه‌های نظارتی به‌منظور برخورد با کالاهای لوازم یدکی خودرو که قاچاق و تقلبی هستند، در سطح بازار استان اجرایی شده است.
وی از تشدید برخورد با فروشندگان لوازم یدکی قاچاق و تقلبی در سطح استان خبر داد و گفت: با هرگونه گران فروشی نیز برخورد جدی می‌شود.
رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی ایلام اضافه کرد: کالاهایی که بارکد شناسایی و فاکتور رسمی ندارند، به نفع دولت ضبط و برای مالکان این واحد صنفی جریمه سنگینی در نظر گرفته خواهد شد.
شیراوند عنوان کرد: اکیپ‌های تعزیراتی به طور مستمر در حال نظارت بر بازار لوزام یدکی خودرو هستند و قطعات و اجناس تقلبی و قاچاق جمع آوری و با متخلفان برخورد قانونی دارند.
وی تصریح کرد: هشت اکیپ تعزیرات در سطح بازار استان ایلام فعال است و روزانه به‌طور میانگین 200 مورد بازرسی در بخش‌های مختلف بازار استان انجام می‌دهند.
مردم ایلام در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق سامانه 135 سازمان تعزیرات حکومتی گزارش را ارسال تا کارشناسان به موارد مطرح شده رسیدگی کنند.

شناسه خبر 69703