شناسه خبر:69705
1402/3/10 08:39:32

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان بهار از آغاز مطالعات احداث جاده مهاجران- شاوه- کبودراهنگ در آینده نزدیک خبر داد.

مجتبی فیض‌اللهی در بازدید خود به همراه فرماندار کبودراهنگ و امام‌جمعه مهاجران از راه مزرعه‌ای مهاجران- شاوه- کبودراهنگ، اظهار کرد: به بهره‌برداری رساندن این جاده ضمن اینکه موجب نزدیک و سهل شدن مسیر شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ می‌شود، در افزایش تعاملات اقتصادی دو شهرستان از نقش مؤثری برخوردار است.
وی با اشاره به ارتقای این جاده مزرعه‌ای به یک جاده و راه مواصلاتی، افزود: مطالعات اولیه برای احداث این جاده به‌زودی آغاز می‌شود و در کنار فرمانداری کبودراهنگ مراحل به بهره‌برداری رساندن این جاده را تسریع خواهیم بخشید.
فیض‌اللهی با بیان اینکه توسعه راه‌های مزرعه‌ای و روستایی نقش مهمی در نقل و انتقال تولیدات و حتی صادرات دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه دولت برای توسعه روابط تجاری با کشورهای منطقه و رشد ترانزیت و حمل‌ونقل، توسعه همه راه‌ها و جاده‌ها یکی از برنامه‌های دولت عدالت و پیشرفت برای رشد حمل‌ونقل است.
مسلم غلامی، فرماندار شهرستان کبودراهنگ هم در این بازدید گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی مبنی بر بهسازی و ارتقای جاده مهاجران به شاوه، تصمیم فرمانداری‌های شهرستان بهار و کبودراهنگ بر این شد که عملیات اجرایی این مسیر بعد از انجام مطالعات آن، در آینده نزدیک آغاز شود.

شناسه خبر 69705